Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@10:00:46 GMT

جهانگیری در پیامی درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۳۲۶۱

جهانگیری در پیامی درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم نصرت همت مادر سردار پرافتخار و نامدار اسلام شهید حاج ابراهیم همت فرمانده لشکر محمد رسول الله(ص) را تسلیت گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت بانوی مؤمنه و فداکار حاجیه خانم نصرت همت مادر گرامی سردار پرافتخار و نامدار اسلام شهید حاج ابراهیم همت فرمانده لشکر محمد رسول الله(ص) موجب تأسف و تأثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصیبت فقدان این مادر صبور و مقاوم که سرداری بزرگ را در دامان پرمهرش پروراند و تقدیم اسلام و انقلاب نمود، به خانواده و فرزندان محترم ایشان و سایر بستگان عزادار صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و غفران واسعه الهی و هم نشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری جهانگیری معاون اول رییس جمهور درگذشت مادر شهید همت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در پیام خود با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرموده اند: صبری که پدر شهید و مادر شهید برای شهادت فرزندشان کرده‌اند، بالاترین صبر‌ها است آورده است: «حاج رجبعلی دهنوی» پدری مومن و متقی از تبار صابرین در راه خدا و پدر شهیدان معظم «علی اکبر، حمید و حسین دهنوی» به ملکوت اعلا و به فرزندان شهیدان چشم انتظارش پیوست.

مرحوم دهنوی مظهر ایثار و استقامت و فداکاری در راه انقلاب و اسلام بود که پس از سال‌ها بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.  

استاندار خراسان رضوی با تسلیت و همدردی با خانواده و بازماندگان آن سفر کرده والامقام، علو درجات او و شهیدان بزرگوارش را از درگاه احدیت مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام آیت الله مکارم‌شیرازی درباره عملیات وعده صادق
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • رییس جمهور طی پیامی درگذشت پدرشهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت مادر سه شهید