Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@10:42:43 GMT

درخواست از وزارت علوم برای تمدید مهلت دفاع

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۳۲۷۹

به گزارش تابناک، در این نامه آمده است که شیوع و گسترش بیماری کرونا سبب تعلیق اجباری طرح های پژوهشی میدانی شد وهمین طور به تعطیلی خوابگاه ها و بازگشت دانشجویان به شهرهای خود از اوایل ترم گذشته انجامید که ادامه انجام رساله را غیرممکن کرد.
در این نامه تاکید شده با توجه به اینکه برای انجام بسیاری از پروژه های رساله، بویژه در علوم انسانی ، نیاز به انجام کارهای میدانی گسترده است علاوه بر تعطیلی خوابگاه ها، محدودیت ها و نگرانی های بوجود آمده و لزوم رعایت فاصله اجتماعی کارهای میدانی را ناممکن کرد بنابراین انجام پروژه های پایان نامه عملا برای مدت قابل توجهی معوق ماند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هرچند برخی دانشگاه ها برای مساعدت، مهلت دفاع نیمسال دوم 99 – 98 را تا پایان مهرماه تمدید کرده اند اما یک ماه تمدید در سنوات پیش هم کم و بیش رواج داشته ودر شرایط سخت کنونی امتیازی محسوب نمی شود. برخی دانشگاه ه ها از جمله دانشگاه آزاد نیز این مهلت را تا پایان آبان تمدید کرده اند که مهلتی نسبتا بهتر است.
دانشجویان دراین نامه ضمن تشکر از همراهی وزارت علوم و دولت، درخواست کرده اند با توجه به شرایط خطیر کرونا ، مهلت دفاع پایان نامه مقطع دکتری در ترم قبل تا آذرماه تمدید شود چرا که در عین حال که هزینه ای برای دانشگاه ها ندارد، کمک شایانی به دانشجویان در حال انجام رساله محسوب می شود و آنان را از اضطراب زاید الوصف نجات می بخشد.
در پایان این نامه ، دانشجویان درخواست کرده اند با توجه به لزوم تعیین تکلیف ترم بعد این تصمیم به صورت عاجل و فارغ از بوروکراسی معمول اتخاذ شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرارداد الجزایر سم رایسین قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه حیران هفته دفاع مقدس مهلت دفاع دانشجویان دکتری وزارت علوم قرارداد الجزایر سم رایسین قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه حیران هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از 67 هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه 8 اردیبهشت نسبت به ثبت كدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداكثر 50 كدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی كه در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس كدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

او در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمديد مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دكتري سال 1403 که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود