Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود مرتضایی‌فرد، مدیرکل اجتماعی صندوق بازنشستگی در شبکه خبر با اشاره به پرداخت جزئیات وام به بازنشستگان کشور، اظهار داشت: این وام از 7 میلیون تومان به 10 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و طی یکی دو روز آینده به افرادی که قبلاً ثبت‌نام کرده و اولویت‌بندی آنها مشخص شده است، پرداخت می‌کنیم.

وی افزود: تمام بازنشستگانی که ثبت‌نام کرده و قبلاً وام دریافت نکرده‌اند یا وام‌های دریافتی آنها تسویه شده است، می‌توانند برای دریافت وام ثبت‌نام کنند؛ ضمن اینکه افرادی که مشکل جسمی یا بیماری‌های خاص دارند، کمک بیشتری دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اجتماعی صندوق بازنشستگی با اشاره به چگونگی پرداخت وام، خاطرنشان کرد: اقساط وام به صورت سه ساله با سود 4 درصد است و بازنشسته متقاضی می تواند برای دریافت وام  درخواست خود را در سامانه این سازمان زمان ثبت کند.

مرتضایی‌فرد اضافه کرد: پس از ثبت نام،پرداخت وام مشخص شده و به حساب این فرد واریز می‌شود؛ضمن اینکه برای ثبت‌نام وام نیاز به مراجعه حضوری نیست و همه کارهای مربوطه از طریق سایت این صندوق انجام می‌شود.

 وی با بیان اینکه به طور میانگین در سال 350 هزار فقره وام پرداخت می‌کنیم، افزود: بخش زیادی از این وام‌ها، وام‌های 10 میلیون تومانی است.

 مدیرکل اجتماعی صندوق بازنشستگی از آغاز ثبت‌نام پرداخت وام به بازنشستگان از آبان‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: بازنشستگان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت این صندوق مراجعه کنند و براساس زمان ثبت‌نام و توافق با بانک وام پرداخت می‌شود؛ ضمن اینکه در پرداخت وام اصل بر قرعه‌کشی است؛ البته تلاش می‌کنیم افرادی که دریافتی کمتری دارند یا دارای بیماری‌های خاص هستند در اولویت قرار گیرند.

مرتضایی درباره چگونگی رسیدگی به شکایات بازنشستگان در خصوص پرداخت وام ، ابراز داشت:‌ اگر بازنشسته‌ای برای دریافت وام دچار مشکل شد می‌تواند در استان تهران به اداره کل فرهنگی صندوق بازنشستگی و در استان‌ها نیز به مدیریت صندوق استان مراجعه کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی بازنشستگان دریافت وام بازنشستگان صندوق بازنشستگی دریافت وام اقساط وام صندوق بازنشستگی پرداخت وام ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نقل از مفدا با بیان این خبر افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد