Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:35:01 GMT

فرمانده سپاه ساوه: دشمن گلوله ای برای شلیک ندارد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۳۴۹۶

فرمانده سپاه ساوه: دشمن گلوله ای برای شلیک ندارد

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: دشمن برای عملی کردن تهدیدات خود باید گلوله ای برای شلیک داشته باشد اما به قدری عجز و ناتوان شده است که هیچ گلوله‌ای برای شلیک ندارد.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی امروز دوشنبه ۳۱ شهریورماه، در آیین نمادین نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت در دبیرستان حاج رضا تهرانی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان انجام شد، اظهار کرد: تفکر ایستادگی ملت مقتدر و قدرتمند در برابر ظلم، دلیل دشمنی معاندین و مستبدان عالم با جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تفکر است که مایه تقابل جبهه ظلم علیه جبهه حق بوده و دشمن به دنبال از بین بردن این تفکر است و بر همین اساس جنگ هشت ساله را به نظام اسلامی تحمیل کرد.

فرمانده سپاه ساوه تصریح کرد: روحیه مقاومت و ایثار ملت ایران دشمن را ناتوان و عاجز از عملی کردن توطئه‌های گوناگون مستکبران عالم کرده است و هر توطئه ای با بصیرت و هوشیاری مردم نقش بر آب می‌شود.

وی تصریح کرد: تبعیت از ولی فقیه و روحیه جهادی برگرفته از ایمان و اخلاص ملت مقاوم، زمینه اضمحلال مستبدان عالم و در راس آنها آمریکا و اسراییل را فراهم کرده و بزودی بساط مستکبران عالم برچیده خواهد شد و این یک وعده الهی است.

سرهنگ دستجانی تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی شده و تا زمانی که این تفکر در کشور وجود داشته باشد دشمن هیچگاه اجازه تعدی و تهدید به خود نمی دهد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه دشمن وارونه جلوه دادن عظمت ایران اسلامی با تحریف و تحریم است، گفت: دشمن می‌خواهد با ایجاد تردید و دوقطبی کاذب ملت را  از درون تحت تاثیر قرار دهد و با بزرگ نمایی خود، ملت را تحقیر کند، اما ملت ایران با الهام از فرهنگ عاشورا و محرم در برابر هرگونه ظلم و زیاده خواهی ایستاده است.

فرمانده سپاه ساوه در ادامه به دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام اسلامی توصیه کرد که با تحصیل و تهذیب و با ایجاد دولت جوان انقلابی گام دوم انقلاب را استوارتر بردارند.

وی افزود: سنگر علم و دانش، قله افتخار انقلاب است و باید آموزش در کنار پرورش و تربیت اسلامی به خوبی نهادینه شود تا سبک زندگی انقلابی و اسلامی که برگرفته از سبک زندگی دفاع مقدس است در جامعه جاری و ساری شود.

بر اساس این گزارش، همچنین امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس رژه موتوری نیروهای نظامی، انتظامی، امدادی و بسیجیان ساوه در خیابان‌های ساوه برگزار شد و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا پایان یافت.

در این رژه موتوری که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره دوران سراسر افتخار دفاع مقدس برگزار شد قریب به ۹۰ موتورسوار و یگان خودرویی در سطح شهر ساوه رژه رفتند و با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم، با عبور از خیابان‌های اصلی شهر یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

این مراسم که با همراهی اقشار مختلف مردم و نیروهای انتظامی از محل سپاه ناحیه ساوه آغاز شد، پس از طی مسیرهای میدان آزادی، بلوار شهید بهشتی، خیابان فردوسی، خیابان انقلاب و ... به گلزار شهدا ختم شد و شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت رژه ساوه استانی فرهنگی و هنری فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع است بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار کرد: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

کد خبر 747788

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری