Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا عصر امروز برگزار شد.

اخبار تکمیلی ازاین نشست متعاقباً اعلام می گردد.

کد خبر 5029559 جواد بخشی الموتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی هماهنگی اقتصادی حسن روحانی محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف صحن مجلس ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد انتخابات کشور حجت الاسلام حسن روحانی رزمایش ذوالفقار ۹۹ هیئت دولت حسن روحانی برجام مجلس یازدهم رژیم صهیونیستی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، افزود: تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری به دبیرخانه جهت گزارش به رئیس جمهور ارسال نمایند.

وی ضمن اشاره به رهنمودهای رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در خصوص تاکید ویژه به امنیت غذایی و تأمین غذای سالم برای مردم کشور، اظهار داشت: اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، مستلزم تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرایی شدن سند در محورهای مختلف از جمله تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم است.

کد خبر 6088255 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی