Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@05:54:49 GMT

اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل الدحیل

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۳۵۲۲

اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل الدحیل

به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس ایران امروز پنجمین بازی اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الدحیل قطر برگزار می کند.

برهمین اساس یحیی گل محمدی ترکیب تیمش را برای این بازی اعلام کرد.

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر، بازیکنانی هستند که با نظر گل محمدی مقابل الدحیل به زمین می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار از ساعت 18:30 در ورزشگاه اجوکیشن سیتی (شهر آموزش) برگزار می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!

به گزارش "ورزش سه"، با در نظر گرفتن مصدومیت امید عالیشاه و غیبت او در بازی جام حذفی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، اوسمار ویرا باید به دنبال بهترین گزینه جانشینی برای کاپیتان تاثیرگذار و آماده تیمش باشد.

در سیستم مدنظر اوسمار در تمام بازی‌های گذشته عالیشاه به عنوان بازیکن آزاد پشت سر مهاجم نوک وارد میدان می‌شد و در این پست خیلی خوب جا افتاده بود، اما با توجه به غیبتش در بازی با ایرالکو ترکیب سرخ‌ها حداقل یک تغییر نسبت به بازی قبلی‌شان در آبادان خواهد داشت.

در نگاه اول اینگونه به نظر می‌رسد که احتمال استفاده از وحید امیری کاپیتان دوم تیم و بازیکن باتجربه‌ای که در پست‌های مختلف کارایی بالایی دارد آنقدر هست که بازی کردن گزینه‌ای دیگر در ترکیب اصلی محتمل نباشد، اما محمد خدابنده‌لو هم می‌تواند گزینه جانشینی کاپیتان تیمش در اراک باشد.

خدابنده‌لو که در بازی‌های قبلی پرسپولیس غالبا به عنوان هافبک دفاعی مکمل به جای سروش رفیعی و کنار مسعود ریگی بازی می‌کرد در دیدار با صنعت نفت آبادان برای نخستین بار در پستی که عالیشاه به میدان می‌رود بازی کرد و شاید اوسمار در آن چند دقیقه از این بازیکن به عنوان هافبک آزاد یا بازیکن پست 10 استفاده کرده تا شرایطش را برای دیدار در اراک بسنجد.

به همین خاطر و با در نظر گرفتن این تست چند دقیقه‌ای احتمال فیکس شدن خدابنده‌لو در اراک به عنوان بازیکن آزاد پشت مهاجم وجود دارد. هافبک 24 ساله پرسپولیس در تیم‌های قبلی خود مس رفسنجان، ذوب آهن و پیکان غالبا در این پست به میدان رفته و با توجه به تکنیک بالا و قدرت گلزنی‌اش شاید در این پست برای تیمش تاثیرگذارتر باشد و نمایشش بیشتر به چشم بیاید و در صورتی که به میدان برود خطرناک‌ترین ورژن خود در لباس پرسپولیس را ارائه خواهد کرد.

چنانچه عصر جمعه خدابنده‌لو در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود، هر چهار خرید زمستانی سرخ‌ها که در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر در اراک حضور نداشتند در ترکیب اصلی سرخ‌ها خواهند بود و اوسمار می‌تواند با این چهار شگفت انگیز خود هم آن شکست را جبران کرده هم اینکه تیمش را به جمع هشت تیم برتر نهایی جام حذفی برساند.

دیگر خبرها

  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!