Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@04:44:30 GMT

کشف انبار نگهداری غیر مجاز تخم مرغ در زنجان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۳۵۶۲

کشف انبار نگهداری غیر مجاز تخم مرغ در زنجان

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برخورد جدی سازمان صمت با احتکار کنندگان اظهار کرد: در این راستا بازرسی‌های مستمر در سطح استان انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از کشف انبار غیرمجاز نگهداری تخم‌مرغ خبر داد و گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته توسط بازرسان سازمان یک انبار نگهداری تخم مرغ که به صورت غیر مجاز و بدون اخذ پروانه کسب و عدم درج انبار در سامانه اقدام به نگهداری تخم مرغ می‌کرد کشف و با آن برخورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: این انبار با دستور مقام قضایی و با حضور عوامل انتظامی شناسایی و پرونده تخلف آن به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

فغفوری تصریح کرد: تخلف صورت گرفته در این انبار به ارزش 600 میلیون ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه بعد از کشف انبار احتکار کالا‌، تشکیل پرونده انجام شده و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود، گفت: بر اساس تصمیم قاضی تعزیرات حکومتی حکم مورد نظر برای فرد متخلف صادر می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت بر صدور و ارائه فاکتور فروش معتبر توسط واحدهای پوشاک و کفش، رعایت درصد سود مجاز در عمده و خرده‌فروشی‌ها، جلوگیری از عرضه کالاهای غیراستاندارد، برخورد قانونی با کالاهای قاچاق در سطح بازار از فعالیت‌های مهم بازرسی است.

فغفوری یاد آور شد: دریافت و رسیدگی فوری و به موقع به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ در دستور کار جدی سازمان است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان تخم مرغ کشف انبار سازمان صمت استان زنجان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین آب انبار تک گنبدی ایران در قزوین + فیلم

مسافران نوروزی در جریان سفر به قزوین حتما به آب انبار سردار بزرگ، بزرگترین آب انبار تک گنبدی تاریخی ایران سر بزنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آب‌انبار سردار بزرگ، بزرگترین آب انبار تک گنبدی در ایران و جهانه که در سال 1191 هجری شمسی (1227 هجری قمری - 1812 میلادی) در محله راه ری شهر قزوین ساخته شد.

 گنبدی مرتفع و آجری که نورگیرهایی بر بدنه آن تعبیه شده و در بالای آن مخروطی به عنوان بادگیر با کاشی‌های فیروزه‌ای بسیار چشم‌نواز است. این آب انبار در محله (راه ری) که یکی از کم آب‌ترین محله‌های قزوین بوده، واقع شده است.

ساخت این آب انبار توسط محمد حسن خان و محمد حسین خان سردار از امرای فتحعلی شاه قاجار بوده است.

این آب‌انبار یک نظام بزرگ و جالب از آبرسانی شهری محسوب می‌شود که حجم مخزن آن بالغ بر سه هزار مترمکعب است.

سقف داخلی طاق نمای میانی دارای تزیینات آجرکاری همراه با رسم‌بندی و استفاده از پا باریک‌های تزیینی است که با کاشی آرایش بیشتری یافته‌است. مخزن آب این بنا مربع شکل است که در ارتفاعی مناسب بر روی آن گنبدی زیبا و رفیع بر پایه مربع شکل ایجاد شده که زیبایی خاصی به‌فضای آن بخشیده‌ است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز + فیلم
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • (عکس) کشف یک آب انبار عهد قاجاریه در تربت حیدریه
  • آیا برنج دوباره گرم‌شده باعث مسمومیت غذایی شود؟
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان
  • بزرگترین آب انبار تک گنبدی ایران در قزوین + فیلم
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز
  • پرهیز از نگهداری طلاجات و وجوه نقد در منزل