Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری که با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد، صورت های مالی منتهی به 29 اسفند سال 1398 به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، ابتدا مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری گزارشی از عملکرد هیات مدیره بانک را به سهامداران حاضر در جلسه مجمع ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی خامی در گزارش خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: اعضای هیات مدیره بانک گردشگری تلاش کرد تا تاثیر شرایط تحمیلی بیرونی را به حداقل برساند و مانع از افزایش پیامدهای ناشی از شرایط اقتصادی به بانک شود ضمن اینکه توانست با تکیه بر سیاست های کلان خود جزء بانک های سودده در بورس باشد.

وی افزود: مرحله اول افزایش سرمایه بانک گردشگری تا 15 هزار میلیارد ریال بود که در نیمه نخست سال 99 محقق شد و ورود به مرحله دوم افزایش سرمایه در سال جاری در دستور کار بانک قرار گرفته است.

خامی با تشریح مهم ترین اقدامات انجام شده در سال مالی 1398 گفت: کاهش بهای تمام شده منابع، اجرای طرح های انگیزشی، تمرکز بر ارائه خدمات مطلوب و اعتبارسنجی مشتریان ، کنترل مصارف بانک، اخذ مجوز افزایش سرمایه ، توسعه کمی و کیفی صندوق های سرمایه گذاری و همچنین ارائه خدمات ویژه به مشتریان که باعث شد بانک گردشگری به جایگاه دوم بانک محبوب از دیدگاه مشتریان در بین بانک های کشور برسد، از مهم ترین اقدامات است.

مدیرعامل بانک گردشگری به مسئولیت های اجتماعی بانک نیز اشاره کرد و افزود: حمایت از تئاتر، حمایت از تیم های ملی والیبال مردان و زنان در همه رده ها و حمایت از بنیاد نیکوکاری یاس برای مدرسه سازی (ساخت 20 مدرسه و مرکز آموزشی تاکنون)، توزیع جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم و شرکت در همایش کمک های مومنانه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بخشی از اقدامات بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی است.

در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، علاوه بر حضور بیش از 64 درصد سهامداران، سایر صاحبان سهام به صورت برخط (آنلاین) در جریان موارد مطرح شده در جلسه مجمع قرار گرفتند.

این گزارش حاکیست: در این جلسه گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند سال 1398 قرائت شد و به تصویب سهامداران رسید. همچنین روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار برای درج آگهی های مربوطه بانک گردشگری انتخاب شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین افزایش سرمایه بانک گردشگری جلسه مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

  هشدار مهم به بانک مرکزی

هر اسکناس دلار امروز چقدر قیمت خورد؟

شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست

آیا محدودیت دامنه نوسان روی بازار اختیار معامله تأثیر گذاشته است؟

پرتقاضا ترین نمادها در آخرین روز معاملات هفته

مجمع امید ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟ | چه زمانی سود امید پرداخت می‌گردد؟

کدام شرکت های مهم مجمع افزایش سرمایه برگزار می کنند؟

 

 

 

دیگر خبرها

  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • سهامداران بخوانند/ این تصمیم درباره دامنه نوسان تمدید شد
  • توصیه مهم یک کارشناس به سهامداران بورس