Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:30:00 GMT

دفاع مقدس تجلی درخشان ترین صفحات تاریخ انقلاب است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۳۵۷۸

دفاع مقدس تجلی درخشان ترین صفحات تاریخ انقلاب است

نعمتی، فرماندار کوهدشت گفت: دوران دفاع مقدس سرشار از زیباترین صحنه‌های رشادت، پایمردی و اخلاص رزمندگان اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، ظهر امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، فرماندار، جانشین فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه کوهدشت، فرمانده انتظامی شهرستان، مدیران ادارات و جمعی از بسیجیان این شهرستان، با امام‌جمعه کوهدشت دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ماشاءالله نعمتی فرماندار کوهدشت در این جلسه ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس سرشار از رشادت، پایمردی و اخلاص کسانی بود که برای دفاع از تمامیت ارضی، آب‌وخاک و همچنین حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان سینه سپر کردند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس تجلی درخشان ترین صفحات تاریخ انقلاب است، افزود: خلق حماسه‌های دیدنی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ معاصر است که همگی ریشه در فرهنگ ناب اسلامی و باورهای دینی آنان داشت.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: دشمنانی که کمر به نابودی انقلاب اسلامی ایران بسته بودند، دفاع جانانه، غیرت و جوانمردی رزمندگان مانع از نفوذشان به کشور شد.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847127 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی عبدالرحیم موسوی

دیگر خبرها

  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است