Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزم، رئیس کل دادگستری لرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران به سراسر دنیا صادر شده است و لشگر مقاومت هر روز متحدتر و مسنجم تر می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک محمد رزم عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع قدس درس های ارزشمندی را برای همه به همراه داشت اگرچه خسارت هایی به دنبال داشت اما فرصت های زیادی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک نظام نوپایی بود که با این هجمه نظامی همراه شد اما با توکل بر خدا، رهبری امام خمینی(ره) و تلاش رزمندگان ایران در این جنگ پیروز شد؛ امروز ایران اسلامی به حدی قوی شده که هیچ کسی در دنیا توان و جرات رویارویی با این کشور را ندارد.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران الگویی برای کشورها شده است گفت: امروز ایران اسلامی به نیروهای مقاومت امید می دهد و در جهت تقویت آنها گام برمی دارد و روز به روز لشگر مقاومت متحدتر و منسجم تر حرکت می کند.

وی بیان کرد: اسلام به سراسر دنیا در حال صدور است و بسیاری از کشورها از انقلاب اسلامی ایران در جهت ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن الگو گرفته اند. حمایت از ملل مستضعف دنیا و تقویت جنبش های آزادی بخش انجام می شود و انقلاب اسلامی ایران در جای جای دنیا صادر می شود.

رزم با اشاره به نمایشگاه دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه از محتوای فرهنگی برخوردار است و هر غرفه محتوای بالای فرهنگ غنی دفاع مقدس و شهادت را داشت. فرهنگ شهادت باید ترویج داده شود و به نسل های بعدی منتقل گردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود

ماموستا رحیم عثمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بیان اینکه دفاع جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای ایرانیان و تمامی منصفان عالم بود اظهار داشت: بی‌تردید کسانی که شرارت‌های رژیم صهیونیستی و یهود را دنبال می‌کنند از این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خرسند شدند.

وی تصریح کرد: بی‌شک با این حرکت، هیمنه پوشالی یهود و استکبار جهانی درکوبیده شد و دل مسلمانان شاد شد.

امام جمعه اهل‌سنت سلماس گفت: امید است که با عنایت خداوندی، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های دفاعی موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود