Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «علی ربیعی» برای دیدار و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم استان سیستان و بلوچستان و بازدید از چندین طرح اجتماعی در حوزه زنان توان‌یاب و کودکان بدسرپرست، عازم زاهدان مرکز این استان می‌شود.

تجلیل از خانواده معظم شهدا در دومین روز از هفته دفاع مقدس، برگزاری جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، دیدار با احزاب و فعالان اجتماعی استان سیستان‌وبلوچستان و افتتاح و بازدید از چندین طرح اجتماعی از مهمترین برنامه‌های دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری در این سفر یک‌روزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غبار روبی از مزار شهدا، بازدید پایگاه اجتماعی ستایشگران، مرکز توانبخشی صنایع نخاعی، مجتمع آموزشی - تولیدی زینب کبری(س)، کارخانه تولید لباس و همچنین افتتاح کارخانه‌های تولید آب آشامیدنی و دستمال کاغذی در شهرک صنعتی میرجاوه از دیگر برنامه‌های دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری در سیستان و بلوچستان است.

همچنین جلسه هفتگی سخنگوی دولت فردا (سه‌شنبه) با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی پنجشنبه گذشته (۲۷ شهریور ماه) هم به منظور شرکت در جلسه شورای اطلاع رسانی و نیز نشست با روسای احزاب به استان اصفهان سفر کرد.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری در نشست منتخبان احزاب و فعالان سیاسی استان اصفهان با اشاره به نقش مقاومت اجتماعی در مقابله با تحریم‌ها و توطئه‌های دشمن، تاکید کرد که «امروز بیش از هر دوره‌ای نیازمند گفت‌و گو، تفاهم و واسطه‌های اجتماعی هستیم و راهبرد دولت تدبیر و امید، افزایش مقاومت اجتماعی است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان هفته دفاع مقدس دولت زاهدان علی ربیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان هفته دفاع مقدس دولت زاهدان علی ربیعی سیستان و بلوچستان هفته دفاع مقدس دولت زاهدان علی ربیعی اخبار کنکور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات گفت: در انتخابات دور دوم مجلس مردم برای هر کرسی دو گزینه برای انتخاب دارند و این کار را برای آنان آسان‌تر می‌کند. 

او افزود: مردم باید با مشارکت بیشتری نسبت به دور اول در انتخابات شرکت و بار دیگر به تکلیف دینی،سیاسی و اجتماعی خود عمل کنند.

مصباحی مقدم متذکر شد: آینده چهار سال بعدی قوه مقننه به دست مردم است وانتخاب برای تعیین تکلیف چهل و پنج کرسی باقی مانده مجلس اهمیت بسزایی دارد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: از احزاب و تشکل‌های سیاسی تقاضا دارم تا به صورت مشترک لیست بدهند تا کاندیداها پشتوانه سیاسی و اجتماعی محکم‌تری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه