Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: خبر منتشر شده به نقل از رییس مرکز اورژانس تهران مبنی بر استفاده شخصی برخی از مسؤولان از آمبولانس‌های بخش خصوصی تهران صحت ندارد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی مرکز اورژانس تهران عصر یکشنبه در اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد: خبر منتشر شده به نقل از رییس مرکز اورژانس تهران مبنی بر استفاده شخصی برخی از مسؤولان از آمبولانس‌های بخش خصوصی تهران از سوی برخی رسانه‌ها، تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی انتشار خبری مبنی بر استفاده شخصی مسئولان از آمبولانس‌های بخش خصوصی تهران بدین وسیله ضمن تکذیب این نقل قول و انتساب آن به رئیس مرکز اورژانس تهران، اعلام می‌دارد، هیچ‌گونه تخلفی از طرف آمبولانس‌های خصوصی در شهر تهران اتفاق رخ نداده و تنها یک مورد در سال گذشته رخ داد که بلافاصله جواز فعالیت آن آمبولانس خصوصی باطل شد.

پیمان صابریان رییس مرکز اورژانس تهران در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون گزارشی از استفاده شخصی برخی از مسوولان از آمبولانس‌های اورژانس تهران شده یا خیر نیز گفت: در اورژانس دولتی به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد؛ زیرا از تماس مددجو تا انتهای خدمات‌رسانی نیروهای اورژانس تمامی فعالیت‌ها رصد می‌شود، اما در بخش خصوصی چنین موردی را داشتیم که سریعا با شرکت مربوطه برخورد و مجوزشان باطل شده است.

این درحالی است که روز گذشته برخی رسانه‌ها مصاحبه‌‌ای به نقل از رییس مرکز اورژانس تهران منتشر کردند که این مقام مسئول ادعا کرده که برخی مسئولان از آمبولانس‌های بخش خصوصی استفاده می‌کنند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آمبولانس های بخش خصوصی رییس مرکز اورژانس تهران استفاده شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد اورژانس به مادر افغانستانی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: طی دو روز گذشته دو نوزاد عجول از مادران تبعه افغانستان داخل آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ زواره به دنیا آمدند.

حسن ذبیحی اظهار کرد: طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر شروع درد زایمانی مادر باردار ۲۰ ساله تبعه افغانستان در شهر زواره بلافاصله تیم عملیاتی از پایگاه‌ اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای زواره به محل اعزام شد.

وی افزود: هنگام رسیدن بر بالین بیمار، سریعاً اقدامات اولیه و حمایتی برای مادر باردار انجام و به دلیل شروع فرآیند زایمان، این عملیات با موفقیت و با اقدام به موقع و صحیح پرسنل اورژانس ۱۱۵ و ماما مرکز خدمات جامع سلامت شهید نساجی زواره انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان، گفت: همچنین روز گذشته طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر شروع درد زایمانی مادر باردار ۲۵ ساله تبعه افغانستان در روستای علی‌آباد برکی بلافاصله تیم عملیاتی از پایگاه‌ اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای زواره به محل اعزام شد.

ذبیحی اضافه کرد: هنگام رسیدن بر بالین بیمار، سریعاً اقدامات اولیه و حمایتی برای مادر باردار انجام و به دلیل شروع فرآیند زایمان، این عملیات نیز با موفقیت و با اقدام به موقع و صحیح پرسنل اورژانس ۱۱۵ انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: هر دو نوزاد با سلامتی کامل متولد شدند و بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، تحت مراقبت کامل به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • امدادرسانی اورژانس هوایی کردستان به مادر باردار
  • تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت
  • امداد اورژانس به مادر افغانستانی
  • تولد نوزادان عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ زواره
  • واژگونی کامیون در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و چهارمصدوم درپی سانحه رانندگی در خواف
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • ماموریت‌های اورژانس قم در سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافت