Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@02:24:36 GMT

۱۰ ویلای غیرمجاز شهرستان لاهیجان تخریب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۳۶۴۱

۱۰ ویلای غیرمجاز شهرستان لاهیجان تخریب شد

لاهیجان - دادستان شهرستان لاهیجان گفت: ۱۰ ویلای غیرمجاز در ساحل دریای خزر و محدوده روستای "حسن بکنده" بخش رودبنه تخریب و افزون بر ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.

به گزارش قدس آنلاین،رضا رحمانی اظهار داشت : این ویلاها هر کدام به مساحت ۱۰۰ متر مربع بصورت غیرقانونی در ساحل دریا در روستای سحر خیز محله رودبنه لاهیجان احداث شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زمین های ساحلی این ویلاها قابلیت فروش به غیر را ندارد، افزود:  اهالی روستا به طور غیرقانونی زمین های ساحلی را به اشخاص فروختنه بودند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تخریب باغ ویلای غیرمجاز لاهیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس حقوقی جهاد کشاورزی گلپایگان در جلسه پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی گفت: ساخت و ساز در اراضی کشاورزی گلپایگان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته است.


حسین خوشنویسان افزود: جهاد کشاورزی گلپایگان در ایام نوروز امسال ۳۳ مورد اخطاریه برای افرادی که به صورت غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی کرده بودند صادرکرده است.
حسن جوکاری؛ رئیس امورمنابع آب گلپایگان هم دراین جلسه گفت: در سال گذشته ۶ هزار متر زمین در منطقه عباس آباد و ۲۰ هزار متر هم در دیگر نقاط شهرستان گلپایگان آزاد سازی شده است.


روح الله حججی؛ نماینده دادستان گلپایگان نیز خواستار افزایش گشت‌های بازرسی و تخریب شد و گفت: باید قبل از ساخت و ساز در اراضی کشاورزی از این تخلف جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • آغاز کف سازی خانه محصصی لاهیجان