Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-19@10:58:28 GMT

بورس مهر را چگونه شروع می کند؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۳۷۰۲

بورس مهر را چگونه شروع می کند؟

به گزارش صدای ایران، مهرداد رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار فردا گفت: بازار سهام فردا دوباره روندی منفی خواهد داشت اما امیدواریم فردا مانند اواخر بازار امروز صف‌های فروش جمع شوند و بازار کمی از قفل بودن خارج شود.
ابه نوشته تجارت نیوز او افزود: بلایی که سر بازار سرمایه آمده است از طرفی به خاطر جو هیجانی بازار است و مردم باید یاد بگیرند تا این صف‌های فروش را تشکیل ندهند، چون صف‌های فروش اولین ضربه‌اش به خود مردم وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او خاطرنشان کرد: اگر بازار از یک میلیون و 500 هزار واحد پایین‌تر برود وضعیت بدی برای بازار پیش می‌آید، اما احتمالا اینگونه نمی‌شود و بازار باید تا آخر هفته جمع شود.



 


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بورس صدای ایران پیش بینی بورس بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض میوه تنظیم بازار در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عبدالحسین خلعتی گفت: توزیع میوه ویژه عید سال از ۲۶ اسفند در نقاط مختلف استان آغاز شده است و در همین زمینه ۳۳ تن سیب سمیرم و ۵۵ تن پرتقال والنسیا کرمان در سردخانه اداره بندر ذخیره شده و در جایگا‌های مختلف به فروش می‌رسد.

وی افزود: در شهر بوشهر توزیع میوه تنظیم بازار در بازار روز واقع در خیابان شکری، کنار مسجد توحید، میدان شهید باهنر، خیابان ساحلی، خیابان شهید عاشوری و در منطقه بهمنی جنب فروشگاه رفاه در حال انجام است با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲۹ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر همچنین اظهار کرد: در صورت درخواست مردم میزان ذخیره میوه قابل افزایش است.

وی اضافه کرد: تلفن دریافت شکایت‌ها و پیشنهاد‌ها در غرفه‌های توزیع میوه وجود دارد تا مردم نظرات خود را اعلام کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین شرکت ‌ـ تعاونی کرمانشاه بورسی شد
  • عرض میوه تنظیم بازار در استان بوشهر
  • رشد بیش از ۳۴ هزار واحدی شاخص کل بورس در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲
  • رشد چشمگیر بورس حُسن ختام سال ۱۴۰۲ بازار سهام
  • بورس امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲+ شاخص و نمای بازار
  • دورنمای بورس در سال جدید
  • حال و هوای بازار در آستانه سال نو
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/ نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • بورس به کام سهامداران شیرین شد
  • بورس امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار