Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بررسی نحوه استفاده بازار شهرستان بابل از انواع خدمات بیمه ای با حضور مسئولین اتاق اصناف و مسئولین بیمه سرمد کشور          . 
به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درشهرستان بابل : در جلسه ای با حضور مسئولین اتاق اصناف شهرستان بابل و بیمه سرمد کشور راهکارهای اساسی برای استفاده بازاریان این شهرستان ازانواع  خدمات بیمه ای ، بیمه سرمد مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین جلسه که با حضور لعلی و نبی زاده رئیس و دبیر اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی لوازم خانگی - سموم - املاک  و مسئولین بیمه سرمد کشور و شهرستان بابل در اتاق اصناف برگزارشده بود . حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تشکر از حضور مسئولین بیمه سرمد کشورو شهرستان بابل در اتاق اصناف خطاب به آنها گفتند: مسئولین اتاق اصناف بمنظور بسط و توسعه بیشتر بازارشهرستان بابل ، برج اصناف که در سطح کشور کم نظیر و در سطح استان مازندران بی نظیر می باشد را اجرایی کردند در حال حاضر ساختمان اداری اتاق اصناف و چند اتحادیه صنفی در برج مستقر شده اند و تلاش داریم با بهره برداری کامل از این برج تمام 54 اتحادیه شهرستان بابل در برج مستقر شوند با استقرار تمام اتحادیه ها در برج ، ضمن سهل و آسان شدن خدمات رسانی به مردم و بازاریان شریف شهرستان بابل ، بارترافیک شهر هم کاهش خواهد یافت.           
رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل در ادامه خطاب به مسئولین بیمه سرمد کشور چنین گفت: بمنظور استفاده بهینه اتحادیه های صنفی و بازاریان شریف شهرستان بابل  از خدمات بیمه ای از شما مسئولین بیمه سرمد کشور انتظار داریم ، با تعامل و همکاری هم شرایط را طوری برنامه ریزی نمائیم تا  این خدمات از طریق بیمه سرمد به بازاریان این شهر ارائه گردد.
در ادامه این جلسه نبی زاده دبیر اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تشکر از حضور مسئولین بیمه سرمد کشور در اتاق اصناف خطاب به آنها چنین گفت : برج اصناف شهرستان بابل در سطح کشور نمونه است با همین منظر می خواهیم تفکرات و خدمات ما به مردم و بازاریان شریف این شهرستان نمونه باشد. اتاق اصناف شهرستان بابل بیش از30 هزارواحد صنفی تحت پوشش دارد اگرشما مسئولین بیمه سرمد با ما همکاری نمائید، با یک کاسه نمودن بیمه اتحادیه ها و بازاریان شریف، ارائه خدمات بیمه ای به بازاریان شریف را سهل و آسان خواهیم نمود.          
وی گفت:هدف مسئولین اتاق اصناف شهرستان بابل ارائه خدمات بیمه ای  بیشتر به اتحادیه ها و بازاریان شریف این شهرستان می باشد به زعم ما با اتخاذ راهکاری اساسی و تدوین نقشه راه بهتر، می توانیم از طریق بیمه سرمد بهترین خدمات بیمه ای با کمترین هزینه را به بازاریان شریف ارائه نمائیم از شما بزرگواران انتظار داریم طرح و برنامه جامع بیمه سرمد برای ارائه خدمات بهتر به بازاریان شریف شهرستان بابل را به مسئولین اتاق ارائه تا زمینه برای همکاری بیشتر بین اتاق اصناف و بیمه سرمد مهیا گردد.           
در این جلسه مسئولین بیمه سرمد کشور با ارائه  راهکارهای مختلف برای استفاده اتحادیه ها و بازاریان شریف شهرستان بابل  از خدمات بیمه ای ،  آمادگی بیمه سرمد برای ارائه تمامی خدمات بیمه ای به بازاریان شهرستان بابل را اعلام داشتند.
در پایان این جلسه مقرر شد: ضوابط بیمه سرمد برای ارائه خدمات بیمه ای به اتحادیه ها و بازاریان شهرستان بابل به مسئولین اتاق اصناف ارائه تا پس از بررسی ، تصمیمات لازم اتخاذ و برای ادامه همکاری به مسئولین بیمه سرمد کشوراعلام گردد.

 

   

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بررسی نحوه استفاده بازار خدمات بیمه ای اتاق اصناف شهرستان بابل اتحادیه ها و بازاریان مسئولین اتاق اصناف بازاریان شریف شهرستان بابل خدمات بیمه ای حضور مسئولین اتاق اصناف ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت

علیرضا اصغرزاده اظهار داشت: بیمه کردن رایگان دهک‌های یک تا پنج و ارائه تخفیف به دهک‌های ششم تا نهم از مهمترین اقدامات این سازمان بیمه‌گر در راستای پوشش بیمه همگانی بیمه سلامت است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر از مردم استان در قالب طرح پزشک خانواده از خدمات درمانی بیمه سلامت برخوردار هستند، افزود: در طرح پزشک خانواده با ۹۴ پزشک طرف قرارداد هستیم.

اصغرزاده با بیان اینکه ۷۰ درصد هزینه خدمات درمانی در بخش دولتی و غیردولتی و خیریه ‏‏مددجویان را بیمه سلامت تقبل می‌کند، اضافه کرد: تعداد کد خدمتی مددجویان بهزیستی از ۹ به ۹۹ افزایش یافته است.

وی از نشان‌دار کردن ۱۴ هزار و ۱۸۹ بیمار خاص و سخت علاج در استان خبر داد و اظهار داشت: پارسال، ۷۶۰ میلیارد ریال جهت هزینه‌های بیماران تحت پوشش این صندوق ‏‏تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید

نشان دار شدن ۴۰ هزار نفر بیمه شده سلامت در چهارمحال و بختیاری

اصغرزاده با اشاره به خرید خدمت از ۷۸۷ موسسه و مرکز طرف قرارداد شامل پزشک عمومی، متخصص، درمانگاه، تصویربرداری و توانبخشی، گفت: اجرای طرح دارویار در داروخانه‌های طرف قرارداد و پرداخت مابه‌التفاوت ارز دارویی، افزایش خدمات دندانپزشکی، پوشش هزینه‌های درمان و توانبخشی بیماران اوتیسم و بیماران مزمن کلیوی و دیابت و بیماران موکوپلی، انعقاد قرارداد با مراکز ترک اعتیاد و کارشناسان مامایی ‏‏و پوشش هزینه درمان کاشت حلزون شنوایی ‏‏بخشی از خدمات بیمه سلامت به بیمه‌شدگان است.

وی یادآور شد: تحت پوشش قرار دادن خدمات روانشناسی، پوشش بیمه مادران باردار و فرزندان تا پنج سالگی، رفع محدویت و اعلام آمادگی انعقاد قرارداد با موسسات و مراکز درمانی، اجرایی شدن کامل نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک و حذف دفترچه و ایجاد پرونده الکترونیک برای تمامی بیمه‌شدگان، ارائه خدمات غیرحضوری از طریق سامانه شهروندی‏‏، حذف دفترچه بیمه و ارائه خدمات درمانی در مراکز و موسسات درمانی با ارائه کدملی ‏‏‏‏‏‏‏‏‏و تداوم و توسعه پوشش بیمه اتباع خارجی ‏‏‏از دیگر خدمات ارائه شده از سوی بیمه سلامت استان است.

اصغرزاده ادامه داد: از حدود یک میلیون نفری این استان ۶۲۰ نفر زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد ۴۶۱ هزار نفر در صندوق روستاییان، ۷۷ هزار نفر در صندوق کارکنان دولت، ۵۹ هزار نفر در صندوق بیمه ایرانیان و ۲۲ هزار نفر نیز در صندوق سایر اقشار عضو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت