Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نتایج یکی از جدیدترین نظرسنجی‌های ایسپا، بیش از ۲۰ درصد خانواده‌هایی که دانش‌آموز دارند اعلام کرده‌اند امکانات آموزش غیرحضوری در خانواده آن‌ها وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم آموزش های غیرحضوری جهت کنترل شیوع آن، از کسانی که در خانواده دانش‌آموز دارند پرسیده است «آیا در خانواده شما امکانات آموزش غیرحضوری مانند موبایل هوشمند یا تبلت و اینترنت وجود دارد؟»

 طبق نتایج به دست آمده، ۷۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد از پاسخگویان بیان کرده‌اند در خانواده آنها امکانات آموزش غیرحضوری مانند موبایل هوشمند یا تبلت و اینترنت وجود دارد. در مقابل ۲۰.۹ درصد از پاسخگویان گفته‌اند چنین امکاناتی در خانواده  آنها وجود ندارد.

بنا بر اعلام ایسپا، نظرسنجی مذکور با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال کل کشور و اندازه نمونه ۱۶۱۸ در تاریخ ۲۲ تا ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ به شیوه مصاحبه تلفنی اجرا شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش غیرحضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران

مدیرآموزش و پرورش گچساران گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، نمایش توانمندی‌های دانش آموزان در حوزه صنایع دستی، آشنایی با تاریخ و تمدن ایران زمین، شناسایی استعداد‌های بالقوه و به فعلیت در آوردن آنها و ایجاد شور و نشاط بین آنهاست.

قیطاسی استعداد یابی، آموزش و اعزام دانش آموزان به عنوان سفیران ورزش به روستا‌ها برای آموزش به دانش آموزان و همسالان خود را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیر آموزشگاه شبانه روزی نرجس هم گفت: در این جشنواره دانش آموزان دست ساخته‌های خود در زمینه‌های مختلف را به نمایش گذاشتند.

خانم شیخ محمودی افزود: پخت انواع غذا‌های سنتی، پخت نان محلی و برپایی سیاه چادر از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری