Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقددینه - سهم بانک کشاورزی در تامین مالی وجوه خرید تضمینی گندم در سال جاری نسبت به سال گذشته ۵ برابر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، این بانک با مشارکت ۵ برابری در تامین مالی وجوه خرید تضمینی گندم نسبت به سال گذشته  ، تا پایان شهریور ماه بابت خرید ۸ میلیون و ۲۲۴ هزار تن گندم ، جمعا قریب به  ۱۹۶ هزار میلیارد ریال به حساب کشاورزان واریز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان ۲۰۷ هزار میلیارد ریال است که تا کنون ۹۴ درصد آن با عاملیت بانک کشاورزی به حساب گندمکاران واریز شده است.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان

 سیدحسینی گفت:  خوشبختانه با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و تعهد ابلاغی سازمان از سوی وزارت جهادکشاورزی و مشارکت کشاورزان ۳۱هزار و ۲۰۰ هکتار حدود ۹۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
وی با اشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی میزان کشت قراردادی گندم در استان نسبت به تعهد کشت قراردادی به وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت:خوشبختانه کشاورزان در سال زراعی جاری استقبال خوبی برای کشت قراردادی داشته اند.
وی ادامه داد: امسال ۱۶ مرکز خرید در سطح استان، کار خرید گندم از گندمکاران را انجام خواهند داد.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص قیمت گندم سال زراعی جاری بیان داشت:نرخ پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی و دورروم به ترتیب ۱۷۵ هزارریال و ۱۸۰ هزار ریال تعیین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد
  • بیش از هزار و ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی در کشور آماده تحویل گندم کشاورزان است
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور
  • نخستین برداشت گندم کشور در هرمزگان
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد