Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی : در مراسمی ظهر امروز در گام دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۸ هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی در بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشارکت کمیته امداد و ستاد اجرایی فرامین حضرت امام در استان اجرا شد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: در گام دوم رزمایش کمک مومنانه ۸ هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی در بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی، ارزش هر بسته تحصیلی را ۱۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در مجموع یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: در حال حاضر ۲۲ هزار دانش آموز در خراسان جنوبی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

رضا سلم‌آبادی افزود: تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ بسته توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ۶ هزار بسته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این کمک‌ها به منظور تامین ما یحتاج تحصیلی دانش‌آموزان فراهم شده است یادآور شد: تا نیمه نخست مهرماه ۷ هزار بسته تحصیلی دیگر نیز در بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

سلم آبادی از جمع‌آوری ۹۵۸ میلیون تومان کمک مردمی در قالب برنامه شور عاطفه‌ها در سال جاری خبر داد و یادآور شد: از این میزان ۱۳۳ میلیون تومان کمک نقدی و ۸۲۵ میلیون تومان غیر نقدی بوده است.

48

کد خبر 1434982

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان جنوبی کمیته امداد امام خمینی بین دانش آموزان خراسان جنوبی میلیون تومان بسته تحصیلی ۸ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا