Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال اخبار مربوط به ابتلای بازیکنان تیم الشرطه عراق به کرونا را پیگیری می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صبح امروز خبری منتشر شد مبنی برا اینکه جواب تست کرونای چند بازیکن و مربی بدن‌ساز الشرطه مثبت اعلام شده است. باشگاه استقلال از آن جهت که شب گذشته با این تیم بازی داشته، از طریق کمیته پزشکی پیگیر ماجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این خبر درست باشد، این سؤال پیش می‌آید که چرا AFC پس از اتمام مسابقه جواب تست‌ها را اعلام کرده و باعث نگرانی بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق روزبه را خوردند/ بازیکنان باتجربه تا ابد در تیم ملی نمی‌مانند!

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال گفت: روزبه چشمی این فصل بهترین بازیکن استقلال بود و شک نکنید که حق او را در تیم ملی خوردند!

به گزارش مشرق، محمد نوری عصر دوشنبه در گفت‌وگویی در خصوص برد پنج بر صفر تیم ملی ایران در دیدار رفت مقابل ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: ترکمنستان حریف سختی برای تیم ایران نبود و همه شاهد بودند یک شوت هم نتوانستند به سمت دروازه ایران بزنند. اما خوشبختانه در روز دوم عید بازیکنان تیم ملی مردم کشورمان را خوشحال کردند.

وی درباره نیمکت‌نشینی سیدحسین حسینی، دروازه‌بان اول استقلال در تیم ملی افزود: به نظر من در این بازی‌ها کادرفنی باید از حسینی استفاده کند. جای تعجب دارد که حسینی بازی نمی‌کند همه می‌دانند که او امسال بهترین عملکرد خود را داشته است. البته خوشبختانه حداقل صالح حردانی بازی کرد و توانست پاس گل بدهد و امیدوارم در بازی برگشت هم در ترکیب اصلی باشد.

وی در مورد نقاط قوت تیم ملی در این بازی گفت: ترکمنستان نتوانست به دفاع‌ ما فشار بیاورد اما نقاط قوت ما بیشتر در خط میانی و حمله بود و خوشبختانه بازیکنان فوق‌العاده‌ای در این پست‌ها داریم.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره دعوت نشدن روزبه چشمی، مدافع استفلال به اردوی تیم ملی نیز یادآور شد: وقتی فهرست تیم ملی را دیدم که اسم چشمی در آن نبود، تعجب کردم! روزبه سنی هم ندارد که بگوییم به خاطر جوان‌گرایی بود. او این فصل گل‌های زیبایی به ثمر رسانده است و شک نکنید حق روزبه را خوردند و جای او در تیم ملی حس می‌شود.

پیشکسوت استقلال درباره مصدومیت سردار آزمون در بازی با ترکمنستان، اضافه کرد: سردار بازیکنی خوب و از لحاظ فنی هم فوق‌العاده‌ است. امیدوارم هر چه زودتر بتواند به زمین برگردد چون در کنار مهدی طارمی زوج خطرناکی هستند. این مصدوم شدن بدترین خبر برای تیم ملی بود.

نوری در خصوص روند جوان‌گرایی در تیم ملی نیز گفت: وقتی لیست تیم ملی آمد خوشحال بودیم چون بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده‌اند. اما سوالی که دارم این است که چرا از بازیکنان جدید در بازی‌ استفاده نشد چون صرفا دعوت شدن آنها هیچ کمکی نمی‌تواند بکند. همه انتظار داشتند در ابتدا از بازیکن‌های جدید استفاده شود که متاسفانه باز هم از بازیکنان باتجربه استفاده شد. این بازیکنان باتجربه تا ابد در تیم ملی نخواهند ماند!

وی ادامه داد:‌ کاش این جوان‌گرایی قبل از جام ملت‌ها اتفاق می‌افتاد چون این جوان‌ها می‌توانستند به ما خیلی کمک کنند. اما تا جام جهانی هم چهار سال وقت داریم و قطعا هم این بازیکنان می‌توانند تجربه کافی به دست آورند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال/ بیانیه نکونام علیه مدیریت باشگاه و سوالات بی‌جواب!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند
  • ماشاریپوف: با استقلال حالم خوب است و مشکلی نیست
  • حق روزبه را خوردند/ بازیکنان باتجربه تا ابد در تیم ملی نمی‌مانند!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • استقلال و بیانیه‌هایی، یکی از یکی عجیب‌تر!