Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@07:28:26 GMT

معرفی 109 هزار واحد مسکونی خالی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۴۳۰۹

ساعت 24 - وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز ۱۰۹ هزار واحد مسکونی خالی شناسایی، تدقیق و به سازمان امور مالیاتی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی امروز ۳۱ شهریورماه در گفتگو با رادیوپیام، آخرین وضعیت اجرایی شدن اخذ مالیات از خانه های خالی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی، گفت: یکی از تکالیف وزارت راه و شهرسازی تعیین تکلیف خانه های خالی، راه اندازی سامانه و معرفی آنها به سازمان امور مالیاتی بود تا بتواند از آنها، مالیات مقرر قانونی را اخذ کند.اسلامی، ضمن تاکید بر راه اندازی سامانه املاک و اسکان و شناسایی واحدهای مسکونی خالی، افزود: از امروز ۱۰۹ هزار واحد مسکونی خالی شناسایی، تدقیق و به سازمان امور مالیاتی معرفی شد.

وی اظهار امیدواری کرد تا انجام اینکار از سوی وزارت راه و شهرسازی فتح بابی برای تحرک بخشیدن به فضای تولید و عرضه مسکن باشد. اسلامی تصریح کرد: امید است تا از طریق عرضه بیشتر در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: راه و شهرسازی مسکونی خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بنازاده عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد نیروگاه اتمی در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل این واحدها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد ارمغان آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

کد خبر 6085914

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی