Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@05:21:30 GMT

نخست‌وزیر مجارستان افراطی از ترامپ حمایت کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۴۳۱۷

نخست‌وزیر مجارستان افراطی از ترامپ حمایت کرد

نخست‌وزیر مجارستان که به داشتن دیدگاه‌های عوام‌گرایانه و راست‌ افراطی در اروپا شهرت دارد بار دیگر حمایت خود را ا​​​​​​​ز دونالد ترامپ در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در ایالات‌متحده اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان که به داشتن دیدگاه‌های عوام‌گرایانه و راست‌ افراطی در اروپا شهرت دارد بار دیگر حمایت خود را از دونالد ترامپ در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در ایالات‌متحده اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر مجارستان در مقاله‌ای که در یک روزنامه حامی دولت در کشورش به چاپ رسید تصریح کرد که تمایل دارد بار دیگر دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شود تا بدین ترتیب آنچه وی آن را «امپریالیسم اخلاقی دموکرات‌ها» می‌نامد فرو ریزد.

وی در این مقاله که رویترز نیز به انعکاس بخش‌هایی از آن پرداخته تأکید می‌کند که در مبارزات انتخاباتی ماه نوامبر از تلاش‌های دونالد ترامپ برای غلبه بر جو بایدن، حریف دموکراتش حمایت می‌کند.

آقای اوربان در بخشی از مقاله خود آورده است: «ما از پیروزی دونالد ترامپ حمایت می‌کنیم زیرا به‌خوبی با دیپلماسی‌ دولت‌های دموکرات آمریکا که مبتنی بر "امپریالیسم اخلاقی" است، آشنا هستیم.»

نخست‌وزیر مجارستان در ادامه تأکید می‌کند: «ما قبلاً به اجبار این دیپلماسی را تجربه کردیم و آن را دوست نداشتیم؛ بنا بر این نمی‌خواهیم برای بار دوم آن را بیازماییم.»

دونالد ترامپ سال گذشته میلادی در جریان سفر رهبر جنجالی و پرحاشیه مجارستان به کاخ سفید از آقای اوربان تمجید کرده بود.

رئیس کاخ سفید در جریان این ملاقات ویکتور اوربان را به دلیل دیدگاه‌های بسته و سیاست‌های سخت مهاجرتی ستود و از وی به عنوان مردی که در تمام اروپا مورداحترام است، یاد کرد.

این در حالی است که سیاستمداران غربی و بسیاری از گروه‌های حقوق بشری در اروپا اوربان را به دلیل رویکرد هراس‌افکنانه و نیز تلاش در جهت نابود کردن دموکراسی در کشورش محکوم به شدت مورد انتقاد قرار داده‌اند.

رئیس‌جمهوری آمریکا در این خصوص تصریح کرده بود: «می‌دانم که او مرد سرسختی است، اما درعین‌حال قابل‌احترام است. او به گفته خیلی‌ها، در زمینه مهاجرت كارهای خوبی انجام داده است.»

آقای اوربان نیز در سفر به ایالات‌متحده گفته بود كه مجارستان «مفتخر است در مبارزه با مهاجرت غيرقانوني، تروريسم و حمايت از جوامع مسيحی در سراسر جهان در كنار آمريكا ایستاده است.»

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجارستان دونالد ترامپ نخست وزیر مجارستان دموکرات نخست وزیر مجارستان دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات آتش‌ بس غزه متوقف شده است

به گزارش جام جم آنلاین، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر گفت که با نخست وزیر رومانی درباره تحولات «خاورمیانه» صحبت کرده است.

طبق گزارش الجزیره، وی گفت: ما کشتار غیرنظامیان فلسطینی و سیاست محاصره و گرسنگی در غزه را محکوم می‌کنیم. نباید مجازات جمعی مردم فلسطین توسط اسرائیل ادامه پیدا کند.

نخست وزیر قطر تأکید کرد: منطقه خاورمیانه در شرایط سخت و پیچیده‌ای به سر می‌برد و ما از تمام طرف‌ها می‌خواهیم تنش را کاهش دهند.

وی افزود: ما از آغاز جنگ نسبت به گسترش نزاع هشدار دادیم. ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم به مسئولیت خود عمل کند. برخی کشورها درباره نزاع‌ها به‌ویژه جنگ غزه سیاست یک بام و دو هوا را در پیش می‌گیرند.

نخست وزیر قطر تأکید کرد: ما از تشکیل کشور فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی حمایت می‌کنیم. مذاکرات درباره غزه شاهد لغزش‌هایی است که ما تلاش می‌کنیم آن را از بین ببریم تا به رنج و مشکلات مردم غزه پایان دهیم. مذاکرات در مورد آتش‌بس غزه و آزادی اسرا در مرحله حساسی قرار دارد. ما تا آنجا که ممکن است سعی می‌کنیم به این انسداد بپردازیم.

نخست‌وزیر قطر در کنفرانس مطبوعاتی با مارسل چیولاکو، نخست‌وزیر رومانی همچنین افزود مذاکرات آتش‌ بس میان رژیم صهیونیستی و حماس متوقف شده است.

او همچنین گفت: مذاکرات آتش‌ بس میان دو طرف متوقف شده است. دوحه از ابتدای این جنگ علیه گسترش حلقه درگیری هشدار داده است و امروز ما در جبهه‌های مختلف درگیری می‌بینیم. ما دائما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که مسئولیت‌های آن را به عهده بگیرند و این جنگ را متوقف کنند. مردم غزه با محاصره و گرسنگی روبرو هستند و از کمک‌های بشردوستانه به‌عنوان ابزاری برای باج‌خواهی سیاسی استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • مذاکرات آتش‌ بس غزه متوقف شده است
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • زیان ۴ میلیون دلاری شرکت پپسی در عمان به علت حمایت از رژیم صهیونیستی
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • حمایت رسمی نخست وزیر مالزی از اقدام تلافی جویانه ایران
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد