Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:22:47 GMT

ترامپ: جمعه یا شنبه نام قاضی دیوان عالی را اعلام می‌کنم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۴۳۶۳

ترامپ: جمعه یا شنبه نام قاضی دیوان عالی را اعلام می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری فرانسه امروز دوشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در صدد است تا در روزهای آتی نام قاضی جدید دیوان عالی این کشور را رسانه ای کند.

در پیام توئیتری خبرگزاری فرانسه در این خصوص آمده است: ترامپ گفته است که جمعه یا شنبه نام قاضی دیوان عالی را اعلام می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، یکی از ۴ قاضی دموکرات دیوان عالی آمریکا پیشتر فوت کرد؛ به این ترتیب، راه ترامپ برای معرفی یک جانشین جمهوریخواه و اعمال نفوذ هرچه بیشتر در این نهاد ۹ نفره، هموار شده است؛ رویدادی که دموکرات ها را به مخالفت با ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ واداشته است.

در همین رابطه، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دیروز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد که با انتخاب جایگزین قاضی دادگاه عالی کشورش از سوی دونالد ترامپ مخالف است و از «همه گزینه‌ها» نیز در این راه استفاده خواهد کرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه در راستای کسب آرای رأی‌دهندگان آمریکائی به نفع دموکرات ها اضافه کرد که این نهاد در برابر تخلف ترامپ، گزینه‌هایی از قبیل استیضاح رئیس‌جمهور و ویلیام بار دادستان کل دارد که در صورت لزوم از آن‌ها استفاده خواهد شد.

وی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اِی‌بی‌سی گفت: ما گزینه‌های خودمان را داریم، تیرهایی آماده شلیک داریم که فعلاً قصد صحبت درباره آن‌ها را ندارم. واقعیت این است که ما در کشورمان یک چالش بزرگ داریم. رئیس‌جمهور حتی تهدید کرده که نتایج انتخابات را در صورت شکست قبول نمی‌کند؛ بنابراین در حال حاضر هدف اصلی ما محافظت از یکپارچگی انتخابات است، در حالیکه همزمان باید از مردم کشورمان در برابر ویروس کرونا هم محافظت کنیم.

کد خبر 5029572

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ دیوان عالی آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل بحرین دونالد ترامپ امارات متحده عربی ایران لبنان عربستان سعودی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ویروس کرونا سوریه دیوان عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد

شب گذشته ترامپ ضمن حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وی مانند اسرائیل واکنش مشابهی به حملات ۷ اکتبر می‌داد، اما این جنگ باید پایان یابد.

به گزارش ایرنا، وی ادعا کرد: "کشتار حماس در جنوب اسرائیل "یکی از غم انگیزترین رویداد‌هایی بود که تا به حال دیده ام. "

ترامپ خطاب به اسرائیل تاکید کرد: «باید به جنگ خود پایان دهید. شما باید آن را تمام کنید.»

رئیس جمهور سابق آمریکا این اظهارات را در مصاحبه‌ای با روزنامه صهیونیستی موسوم به "اسرائیل هیوم" که روز دوشنبه منتشر شد، بیان کرد. ویدئویی از این مصاحبه در سایت این روزنامه منتشر شده است.

پیش از این، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با درخواست از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای خاتمه بخشیدن به جنگ غزه، ادعا کرده بود اگر او در کاخ سفید حضور داشت، جنگ غزه به وقوع نمی‌پیوست.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا از «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا هرچه سریع‌تر به جنگ در نوار غزه پایان دهد.

ترامپ در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفت اگر او رئیس‌جمهور بود، جنگ غزه رخ نمی‌داد.

قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از نزدیک به ۶ ماه جنگ در غزه روز دوشنبه به وقت محلی، ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید که خواستار آتش بس فوری در غزه در ماه رمضان شده است تا منجر به آتش بس پایدار شود.

دیگر خبرها

  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • «حمید نوری»؛ ۱۶۰۰ روز بازداشت غیرقانونی در بهشت گردشگران
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • مفاهیم عالی انسانی در قالب هنر تاثیرگذار است
  • بایدن: نشانه‌ای از عمدی بودن فرو ریختن پل در بالتیمور وجود ندارد
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد