Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:21:17 GMT

نگاه ویژه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد به لیگ

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۴۳۷۸

نگاه ویژه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد به لیگ

به گزارش ایرنا، «محسن کاوه» امروز (دوشنبه) در رابطه با آغاز بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد از ۱۰ مهرماه اظهار داشت: برای راه‌اندازی لیگ زحمات زیادی کشیده شد تا بالاخره چرخ کشتی بعد از چند ماه تعطیلی به حرکت دربیاید. با توجه به اینکه بسیاری از مربیان و کشتی‌گیران هزینه‌های زندگی خود را از همین لیگ تامین می‌کنند، فدراسیون و سازمان لیگ تلاش زیادی برای برگزاری لیگ انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا کشتی‌گیران و همه باشگاه‌ها هم تلاش می‌کنند موارد بهداشتی را به بهترین شکل رعایت کنند.

وی با اشاره به لزوم حضور ملی‌پوشان در لیگ‌برتر کشتی عنوان کرد: از همین جا به کشتی‌گیران اعلام می‌کنم اگر مسابقات جهانی در آذرماه برگزار شود، نمی‌توانیم انتخابی تیم ملی به شکل گسترده و باز برگزار کنیم. به همین خاطر لیگ می‌توانند فرصتی باشد تا کشتی‌گیران بتوانند خودشان را نشان دهند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد ادامه داد: مربیان تیم ملی هم در مسابقات لیگ حضور دارند و قطعا کشتی‌گیران آماده و شایسته را رصد می‌کنند. به هر حال محدودیت زمان فرصت برای برگزاری انتخابی را گرفته و اگر قرار به برگزاری مسابقات جهانی باشد، باید کشتی گیران منتخب کادرفنی وارد اردو شوند.

کاوه در پایان گفت: امسال لیگ می‌تواند به نوعی انتخابی تیم ملی باشد چون بهترین ملاک برای کادرفنی بعد از چند ماه تعطیلی مسابقات و تمرین تماشای مسابقات لیگ است. من توصیه می‌کنم که کشتی گیرانی که مدعی دوبنده تیم ملی هستند، در لیگ با تمام توان حاضر شوند و خودشان را نشان دهند چون قطعا این مسابقات مجرایی برای ورود به اردوی تیم ملی است.

برچسب‌ها کشتی آزاد فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی آزاد فدراسیون کشتی کشتی آزاد فدراسیون کشتی اخبار کنکور کشتی گیران کشتی آزاد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های متقاضی حضور در لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیئت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.
شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه می‌باشد.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات می‌باشند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان بصورت نامحدود می‌باشد.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس می‌باشد.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال است که تیم‌های متقاضی حضور باید ورودیه اعلام شده را به حساب فدراسیون کشتی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!