Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امید بن عباس ظهر دوشنبه در نشست جذب تسهیلات بانکی خسارت دیدگان سیل ۹۸ اهواز و کارون، بیان کرد: هیچ توجیه یا بهانه‌ای در پرداخت نشدن تسهیلات به خسارت‌دیدگان پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: در شهرستان کارون برخی بانک‌ها تک شعبه هستند لذا از نظر عملکردی از دیگر شعب عقب‌تر هستند. بنابراین باید نسبت به تقویت این شعب اقدام شود و اگر لازم است از اهواز کمک گرفته شود یا اینکه پرونده‌ها میان شعب مختلف توزیع شوند تا سرعت کار افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان در ادامه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور نیاز است نسبت به تسهیل کار مردم جدیت بیشتری از سوی بانک‌ها صورت پذیرد چرا که در شرایط فعلی با تسریع در امور و پرداخت تسهیلات می توان‌بخشی از آلام خسارت دیدگان را تسکین بخشید.

بن عباس از آنچه عملکرد ضعیف صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان در معرفی خسارت دیدگان به بانک‌ها نامید، انتقاد کرد و افزود: عملکرد این دو دستگاه در معرفی خسارت دیدگان از سیل ۹۸ در زمینه پیگیری از بانک‌های عامل، برگزاری نشست کمیته بررسی خسارت و رفع موانع پرداخت تسهیلات رضایت‌بخش نیست.

وی در خاتمه گفت: مسئولان این دو دستگاه باید وقت بیشتری را برای معرفی افراد مشمول تسهیلات اختصاص می‌دادند تا در فرصتی که دولت برای جبران خسارت در نظر گرفته است، استفاده لازم صورت می‌گرفت. لذا به این دستگاه‌ها یک ماه فرصت داده می‌شود تا نسبت به معرفی خسارت دیدگان اقدام کنند.

کد خبر 5029624

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران خوزستان تسهیلات بانکی سیل خوزستان ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد چهل سالگی دفاع مقدس بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خسارت دیدگان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد

عباس اکبری روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خمین، گفت: ۹۰ میلیارد ریال اعتبار پارسال در راستای پرداخت وام مشاغل خانگی به متقاضیان چهار دستگاه اجرایی صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خمین تخصیص یافت.

وی ادامه داد: ۹۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال طرح برای دریافت تسهیلات در سال گذشته به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمین تعهد پارسال شهرستان در سامانه رصد را ۷۶۷ نفر عنوان کرد و افزود: یک‌هزار ۷۱۲ نفر در این سامانه ثبت شد که این تعداد ۲۲۳ درصد بیشتر از تعهد شهرستان است.

فرماندار خمین نیز در این نشست با تقدیر از پیگیری ادارات برای پیگیری تخصیص اعتبارات گفت: ادارات از انحراف تسهیلات پرداختی اشتغال با نظارت کامل جلوگیری کنند.

حمید کمانکش افزود: وام اشتغال باید به کسانی پرداخت شود که از آمار بیکاران جامعه جدا شوند.

وی با تقدیر از بانک‌های شهرستان خمین به دلیل همکاری در پرداخت وام اشتغال بیان کرد: حضور روسای بانک‌های عامل در نشست‌های کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ضروری است.

فرماندار خمین اظهار کرد: اولویت بخشی به طرح‌های گروهی در اعطای تسهیلات بنیاد برکت اقدام خوبی است.

خمین با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر در جنوب استان مرکزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است