Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حیدری عصر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازاردر هرمزگان بیان داشت: قیمت کالاهای ضروری مورد نیاز مردم هرمزگان متناسب با میانگین کشوری باشد و دستگاه های نظارتی با تشدید نظارت ها از بروز تخلفات احتمالی در این زمینه پیشگیری کنند.

وی عنوان کرد: هزینه حمل و نقل کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به مراکز شهرستان های استان تابع یک نرخ باشد تا هزینه خرید اقلام ضروری برای مردم سراسر استان یکسان باشد و هزینه بیشتر به مردم مناطق دور افتاده نظیر بشاگرد تحمیل نگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری تاکید کرد: نرخ تخم مرغ در هرمزگان متناسب با قیمت های اعلام ستاد تنظیم بازار کشور باشد و ضروری است سازمان صمت و تعزیرات حکومتی تحقق این مهم را با تشدید نظارت ها دنبال کنند.

به گفته وی، هرگونه درخواست تغییر نرخ خدمات در سطح شهرستان های استان توسط فرمانداران پس از بررسی کارشناسی و تایید توسط ستاد تنظیم بازار قابلیت طرح دارد و ضروری است فرمانداران بدون هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان اقدامی در این رابطه صورت ندهند.

کد خبر 5029644

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان افزایش نرخ تورم ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد چهل سالگی دفاع مقدس بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل ستاد تنظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند

عضو شورای شهر زنجان گفت: قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار رانندگان حق افزایش کرایه را ندارند.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه قبل از عید نوروز نرخ‌های پیشنهادی از طریق سازمان و حمل نقل در شورا مطرح و مصوب شد، اظهار کرد: چند روز بعد نرخ‌ها با کمی تغییرات در کمیته تطبیق فرمانداری هم مصوب شد.

وی تصریح کرد: اما اجرای این مصوبه نیازمند تأیید ستاد تنظیم بازار استان است و تا زمانی که ابلاغ نشود؛ رانندگان تاکسی و اتوبوس حق افزایش آن را ندارند.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه طبق پیشنهاد مطرح شده در سال جاری نرخ کرایه در پرداخت نقدی و کارتی یکسان بوده و تفاوتی باهم ندارد، افزود: بر این اساس نرخ کرایه تاکسی در مسیر اول ۴ هزار تومان، مسیر دوم ۷ هزار تومان، مسیر سوم ۱۰ هزار تومان و مسیر چهارم ۱۲ هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: همچنین طبق همین پیشنهاد نرخ اتوبوس درون شهری در مسیر ارتش، آزادی و سبزه میدان ۴ هزار تومان، خط ویژه ۲ هزار تومان و در (سایان و دیزج، سریع‌السیر جنوب و سریع‌السیر شمال) هم ۵ هزار تومان خواهد بود.

کد خبر 745323

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • اجاره ‏‏‌بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • اجاره‏‏ بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند