Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از بزرگترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

«فرارسیدن ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفاع مقدس نام آشنا‌ترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات هشت سال دفاع مقدس است روز‌هایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار مقاوم‌تر از کوه ایستادگی نموده بر بلندای قله افتخار بیرق آزادی را به اهتزاز درآوردند

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام عزیزشان در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگار را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

بی‌تردید تاثیر از فرهنگ عاشورای حسینی عامل موثر در تقویت روحیه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود. آزادی خواهانی که با مقاومت باورمند و بی نظیر خویش توانستند دشمنان ایران را به ورطه نابودی بکشانند دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را به واسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله‌های رفیع علم و دانش و کارآفرینی و چرخش تولید را فتح نمودند تا شاهد عزت و عظمت کشورمان باشد این جانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از بزرگترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی را گرامی میدارم و از خداوند جل و اعلا توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی برای خود به همگان مسئلت می‌نمایم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسینعلی امیری پیام تبریک هفته دفاع مقدس دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس هفته دفاع مقدس میهن اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی کی و کجا اتفاق افتاد؟

پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنایات دشمنان علیه ملت ایران بی پاسخ نماند و در چهل و پنج سال اخیر عملیات های متعددی در این رابطه صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، نمودار تاریخی «همه پاسخ های سخت ایران» از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق در حمله به پایگاه های رژیم صهیونسیتی در سال ۱۴۰۳ نشان از چهار دهه تلاش نیروهای نظامی جمهوری اسلامی برای حفظ امنیت ملت ایران دارد.

این دو نمودار تاریخی از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی کی و کجا اتفاق افتاد؟
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • نوسان قیمت دلار از ابتدای سال تا کنون/ نمودار
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور
  • خاطرات آلکسی ناوالنی منتشر می‌شود