Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@03:29:07 GMT

هدف قیام شنیدنی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۴۷۱۰

هدف قیام شنیدنی شد

هفتمین نماهنگ «نشان» ویژه محرم و صفر با عنوان «هدف قیام» شامل بخش‌هایی از فرمایشات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای درباره تاریخ قیام عاشورا تولید و منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هفتمین نماهنگ «نشان» ویژه محرم و صفر؛ ماه‌های حزن و اندوه اهل‌بیت علیهم‌السلام با عنوان «هدف قیام» شامل بخش‌هایی از فرمایشات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای درباره تاریخ قیام عاشورا و فلسفه نهضت حضرت اباعبدالله‌الحسین تولید و منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کلام رهبر انقلاب، مبارزه با فساد و عمل به احکام الهی، اهداف قیام امام حسین علیه‌السلام، برشمرده شده و ایشان یادآور می شوند سیدالشهدا(ع) جان خودشان و عزیزترین انسان‌های زمان خودشان را فدا می‌کنند که مردم به احکام دین عمل کنند. چرا؟ چون سعادت، عدالت، آزادی و آزادگی انسان زیر چتر عمل به احکام دین، برآورده می‌شود.

مجلس اول تا دهم بیانات رهبر حکیم انقلاب با محوریت معارف عاشورایی، از اول محرم تا اربعین حسینی توسط «فرهنگ‌سرای‌ ابن‌سینا» تولید و منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رهبری عاشورا محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این چند نکته ساده کمک می‌کند که بدون عطر خوشبو شوید!

زی‌سان: باتوجه به اینکه نزدیک به ۴۰۰ نوع گیرنده مختلف درون بینی ما وجود دارد تا علاوه بر دریافت بوی تعفن یا فاسدشدن مواد خوراکی، بوی خوش را هم حس کنیم، محققان چند نکته ساده را توصیه کردند که علاوه بر کاهش هزینه خرید عطر، بدن شما را نیز خوشبو می‌کند.

به گزارش زی‌سان؛ به گفته دانشمندان مواد غذایی مصرفی هرکدام تاثیری روی بدن فرد دارند. برای مثال، گوشت قرمز حاوی مقادیر زیادی اسید‌های چرب است و اگر بدن قادر به تجزیه این مواد نباشد، بوی عرق می‌تواند به طرز خفه‌کننده‌ای تند شود.

سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی و کلم بروکسل نیز چنین رفتاری را در بدن ایجاد می‌کنند که پیشنهاد می‌شود برای داشتن بوی خوش، مصرف آنها را به حداقل برسانید.

نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند قهوه و چای باعث تحریک‌شدن برخی غدد تعریق می‌شوند و درنتیجه بدن عرق بیشتری تولید می‌کند و باعث تندتر شدن بوی عرقتان می‌شود. پیشنهاد می‌شود به جای زیاده‌روی در مصرف قهوه، روزانه ۸ لیوان آب بخورید تا نتیجه معکوس و خوشایند را تجربه کنید.

مراقبت از لباس‌ها بسیار مسئله مهمی است. لباسی که عرق کرده را نپوشید و هنگام شستن دقت کنید که آن را برعکس کرده باشید و بعد داخل ماشین لباسشویی بیاندازید.

ورزش مداوم به بوی خوش بدن کمک می‌کند. به شرطی که پس از ورزش کردن حتما استحمام کنید و پس از خارج شدن از حمام کاملا خود را خشک کنید. ضمنا تا حد امکان از صابون‌های آنتی باکتریال برای شستشوی خود استفاده نکنید.

بوی بدن از وضعیت روانی هم تأثیر می‌گیرد. اگر عصبی یا تحت اضطراب مداوم باشید و یا کمبود خواب داشته باشید، بوی بدن شما می‌تواند نامطبوع شود. اگر روغن‌های معطر را به بالش یا ملحفه خود بزنید، بعد از یک خواب شبانه، بوی خوبی هم خواهید داد.

tags # عطر و اودکلن سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قد هوش مصنوعی کی به قامت دانایی انسان می‌رسد؟
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • اثر جدید حسن روح‌الامین منتشر شد/ تصویرسازی دیجیتال از شعر رهبری
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • این چند نکته ساده کمک می‌کند که بدون عطر خوشبو شوید!
  • ریزپلاستیک‌ها احتمالا به مغز انسان‌ها هم راه پیدا کرده‌اند
  • بانگ آزادی شنیدنی شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم