Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@09:21:19 GMT

اصرار شجاع خلیل زاده برای گرفتن کارت زرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۴۷۸۹

مدافع پرسپولیسی ها در نیمه اول دیدار برابر الدحیل با یک کارت زرد توسط داور میدان جریمه شد. جریمه ای که می توانست وجود نداشته باشد.  

شجاع خلیل زاده با واکنش خود نسبت به داور مسابقه پرسپولیس و الدحیل کارت زرد گرفت.

به گزارش طرفداری، در حالی که دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل با فشار دو تیم روی دروازه یکدیگر دنبال می شد یک برخورد در میانه میدان تا حدی جو آرام و منضبط بازی را به هم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرواز معز علی و سیامک نعمتی و به دنبال آن ضربه مهاجم قطری به سر نعمتی باعث شد تا داور به نشانه خطا در سوت خود بدمد و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس نیز به معز علی بابت ضربه اش و البته داور بابت کارت زرد ندادن به بازیکن حریف معترض شوند. 

پس از گذشت دقایقی از این اتفاق، شرایط به حالت عادی بر می گشت اما شجاع خلیل زاده همچنان به اعتراض های پیاپی خود به قاضی میدان ادامه داد و آن قدر این کار را کرد تا داور به خود او بابت اعتراض های پیاپی کارت زرد نشان داد و طبیعتا پس از آن شجاع آرام شد و به ادامه بازی پرداخت. کارتی که در صورت صعود پرسپولیسی ها به مرحله بعدی این بازی ها می تواند مشکل ساز شود. 

باید قبول کنیم شجاع خلیل زاده یکی از بهترین مدافعان حاضر در فوتبال ایران است و بارها با بازی های خوب خود مانع باز شدن دروازه تیم خودی شد اما بزرگترین عیب این بازیکن هنوز بعد از سال ها برطرف نشده و این بازیکن کماکان در برخی از صحنه های بازی آنقدر بر حرکت اشتباهی مانند اعتراض به داور اصرار می ورزد تا در نهایت جریمه ای بشود و کارتی دریافت کند. اتفاقی باعث می شود شجاع برای دقایقی بدون تنش و اعتراض بازی کند. 

همچنین بخوانید:

پرسپولیس ایران - الدحیل قطر / گزارش زنده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرهنگ علیه مسئولان فوتبال: خجالت بکشید

در آخرین روزهای سال گذشته تیم فوتبال نیروی زمینی با پیروزی سه بر دو مقابل چوکا در رده دوم جدول لیگ دو باقی ماند تا در کنار بهمن تهران شانس زیادی برای صعود به پلی آف لیگ یک داشته باشد.

بعد از این بازی مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی سرهنگ چنگیز مسیب زاده با اشاره به اتفاقات مسابقه از داوری‌ها و برگزاری مسابقات لیگ دو به شدت انتقاد کرد.

مسیب زاده گفت:« ما بارها و بارها درباره داوری صحبت کرده‌ایم و اعتراض مان را به گوش مسوولان برگزار کننده مسابقات لیگ دو رسانده‌ایم.در بازی با چوکا هم مشاهده کردید که در صحنه منجر به پنالتی محل استقرار داور کجا بود و کمک داور هم هیچ دخالتی نداشت.با توجه به فاصله‌ای که داور با توپ داشته  و دو بازیکنی که با هم به سمت توپ رفتند بازیکن اصلا لمس نداشته اما این توپ را علیه ما پنالتی گرفته است.»
او ادامه داد:«عزیزان من ، دوستان عزیز برگزار کننده و فدراسیون محترم، باشگاه نیروی زمینی هیچ نفع و انتفاع مالی از آمدن به ورزش و فوتبال ندارد.نقش ما نقش حمایت کننده از این جوان هاست.خواهش می کنم،کسی نمی‌خواهد طرف ما باشید ، فقط نگذارید حق بچه‌های ما پایمال شود
مسیب زاده گفت:« تیم ما در دو بازی متوالی برنده شده است و به عنوان مسوولی که تیمش برنده شده به داوری اعتراض می‌کنم نه اینکه تیمم باخته باشد به داوری اعتراض کنم .این نکته حائز اهمیتی است.بازیکنان ما همه سرباز هستند.من فقط دو سه بازیکن شخصی دارم و بقیه سرباز هستند.نگذارید واقعا حق اینها پایمال شود.»
مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی خطاب به مسوولان برگزار کننده مسابقات لیگ دو ادامه داد:« امیدوارم در هفت بازی باقیمانده دقت نظر بیشتری داشته باشید.ما در تمام بازی‌هایمان این حق خوری ها و بی‌عدالتی ها را دیده‌ایم.برای همین بازی با چوکا هر نیم ساعت یک بار محل بازی داشت عوض می‌شد.بازی هفته قبل هم متاسفانه آن درگیری که در ورزشگاه به وجود آمد و بچه‌های من مورد ضرب و شتم قرار گرفتند واقعا جای خجالت دارد برای برگزار کنندگان .خجالت دارد برای عزیزانی که تامین امنیت این بچه ها را برقرار می کنند.متاسفانه  حق ما به عنوان ارگانی که برای حمایت از این بچه‌ها وارد گود شده‌ایم را می‌خورند.امیدوارم یک فکری به حال و شرایط  این فوتبال بکنند.»

دیگر خبرها

  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • سرهنگ علیه مسئولان فوتبال: خجالت بکشید