Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار سرلشکر محسن رضایی پیش از ظهر دوشنبه ۳۱ شهریور همزمان با چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس با خانواده شهیدان فرجوانی گفت‌وگویی صمیمانه داشت.

در این دیدار مادر شهیدان فرجوانی که قاب عکسی از فرزند شهیدش با سردار رضایی را به فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس نشان می‌داد، گفت: من را سرافراز کردید و امیدوارم مثل همین عکس باز هم لبخندتان را ببینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهیدان ابراهیم و اسماعیل فرجوانی گفت: من بار‌ها گفته‌ام که اگر سپاه نبود مملکت ما نبود.

رضایی با شنیدن صحبت‌های این مادر شهید با تقدیر از اقدامات وی در آبادانی مناطق محروم و کمک‌های مومنانه وی، گفت: شما یک سپاهی هستید و همه ما در کنار هم با محاصره اقتصادی آمریکا می‌جنگیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: محسن رضایی محاصره اقتصادی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حاجیه خانم لعیا ابراهیم پور دخانی مادر شهیدان والامقام محمدباقر و مرتضی خانمحمدی، از شهدای دوران دفاع مقدس، در تبریز دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

این مادر شهیدان پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش، در سنّ ۸۲ سالگی و در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) تبریز دارفانی را وداع گفت.

پیکر مرحومه حاجیه خانم لعیا ابراهیم پور دخانی، فردا پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح در میدان مراسمات وادی رحمت تبریز تشییع و در قطعۀ والدین شهدای این آرامستان به خاک سپرده می‌شود.

مجلس شام غریبان آن مرحومه نیز همان روز از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در مسجد شهید آیت الله مدنی (ره) واقع در ایستگاه شکلّی خیابان شمس تبریزی منعقد می‌شود.

شهید محمدباقر خانمحمدی متولد ششم تیر ۱۳۴۶ تبریز، در حالی که دانش آموز بود، عازم جبهه شد و سرانجام در بیست و چهارم مرداد ۱۳۶۱ در پاسگاه زید به شهادت رسید.

مرتضی هم که در بیست و هشتم فروردین ۱۳۵۰ به دنیا آمده بود، به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و بیست و ششم تیر ۱۳۶۷ به فیض شهادت نایل گشت.

مزار مطهر هر دو شهید والامقام در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.

دیگر خبرها

  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • تشییع پیکر مادر شهیدان گرامی در اسلام آباد غرب
  • شهادت نیروی سپاه در دیرالزور / پنتاگون: به سوریه حمله نکردیم
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد
  • ناگفته‌های محسن رضایی از مهدی باکری