Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@00:31:59 GMT

طرز تهیه چای موز

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۴۸۷۵

طرز تهیه چای موز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هفت گنج ،چای موز ممکن است یک ترکیب خوشمزه نباشد و بسیار هم نامربوط به نظر برسد اما با توجه به ویتامین ها و مواد معدنی مفید و ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در موز باید گفت که بسیار مفید است. گفته می شود که خواص چای موز به اختلالات خواب کمک می کند، به بهبود خلق و خو و پوست کمک می کند و می تواند یک مزیت برای محافظت از سلامت قلب و کمک به کاهش وزن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چای موز شاید بیشتر به دلیل داشتن پتاسیم شناخته شده باشد که باعث تقویت سلامت قلب می شود و می تواند فشار خون شما را کاهش دهد. به عنوان یک وازودیلاتور، پتاسیم نه تنها تعادل مایعات را در بدن تنظیم می کند بلکه باعث کاهش فشار در سیستم قلبی عروقی با کاهش تنش در شریان ها و رگ های خونی می شود.

مواد لازم چای موز

 

موز ارگانیک

1 عدد

آب

2 فنجان

چوب دارچین

1 عدد

عسل

1 قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه چای موز

 

آب و چوب دارچین را درون یک ظرف بریزید و آن را به جوش بیاورید.

موز را خرد کرده و درون آب جوش قرار دهید. در صورت تمایل می توانید موز را پوست بگیرید. با این حال، پوست آن دارای بسیاری از مواد مغذی است.

بگذارید موز به مدت 10 دقیقه جوش بخورد و سپس از روی حرارت بردارید.

یک صافی را بالای لیوان مورد علاقه خود قرار دهید و محتوا را درون آن بریزید. می توانید موز جوشانده را کنار بگذارید تا از آن برای پودینگ یا فرنی استفاده کنید.

عسل را برای دادن مزه اضافه کنید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: موز چایی خواص چای موز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۴ درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، مهدی فعالی در خصوص افزایش نرخ کرایه ناوگان اتوبوس درون‌شهری در یزد گفت: نرخ اتوبوس شهری در یزد با کارت شهروندی که پیش از این یک هزار و ۷۵۰ تومان بود با افزایش ۱۴ درصدی به ۲ هزار تومان افزایش یافته و این نرخ بدون کارت از ۳ هزار و ۵۰۰ تومان به ۴ هزار تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: افزایش نرخ کرایه مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های درون‌شهری یزد نیز در حال بررسی در کمیسیون‌های شورای شهر یزد است و تا نیمه اردیبهشت‌ماه میزان افزایش نرخ مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های یزد مشخص خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اضافه کرد: نرخ حمل و نقل اتوبوس درون‌شهری یزد در تمام مسیرها ۲ هزار تومان است و نرخ حمل و نقل در مسیرهایی چون محمدآباد، فهرج، روستاهای اطراف شهر یزد و مسیرهای طولانی‌تر، نرخ بالاتری دارند.

وی با اشاره به تعداد اتوبوس‌های درون‌شهری فعال در یزد گفت: هم اکنون ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد فعال است در حالی که نیاز شهری یزد ۱۵۰ اتوبوس است و این کمبود اتوبوس موجب شده زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد سطح شهر زیاد شود و زمان انتظار که باید بین ۱۲ تا ۱۵ دقیقه باشد اکنون به طور متوسط ۳۰ دقیقه است.

فعالی با اشاره به فعالیت مینی‌بوس‌ها در یزد افزود: عموماً مینی‌بوس‌ها در بخش خصوصی و به عنوان سرویس کارخانجات، مدارس و شرکت‌ها فعالیت دارند که در این زمینه ۸۰۰ مینی‌بوس در بخش خصوصی فعالیت دارند و ۱۰۰ اتوبوس نیز در بخش دولتی فعال هستند و از ۲۶ ونی که برای حمل و نقل درون‌شهری واگذار شده است، ۱۰ ون در مسیرهای مختلف سطح شهر یزد فعالیت دارند و برنامه‌ریزی برای ورود بقیه آن‌ها در مسیرهای مختلف در حال انجام است.

وی گفت: امسال ۳۳ اتوبوس و مینی‌بوس شامل ۱۴ اتوبوس، ۱۴ مینی‌بوس و پنج اتوبوس پیشرو که عمدتاً نو هستند به مجموعه ناوگان حمل و نقل درون‌شهری یزد اضافه می‌شود که میانگین عمر ناوگان را کاهش می‌دهد، ضمن اینکه از مینی‌بوس‌ها در مسیرهایی با مسافر کمتر استفاده می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد ادامه داد: میانگین عمر تاکسی‌های شهر یزد ۹ سال است که با توجه به ابلاغ وزارت کشور، عمر فرسوده تاکسی‌ها ۱۲ سال است و عمر اتوبوس‌ها در ناوگان حمل و نقل شهری یزد با توجه به اینکه هنوز به اتوبوسی به این ناوگان اضافه نشده نزدیک به ۱۲ سال است که با اضافه‌شدن ناوگان نو، میانگین عمر آن کاهش می‌یابد.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1227131 برچسب‌ها اقتصاد ایران افزایش نرخ تورم

دیگر خبرها

  • علل ورم و پف کردن نقاط مختلف بدن
  • تصاویر کانال 12 اسرائیل از درون اسرائیل در شب حمله
  • درون سر جنگی موشکی که به اسرائیل شلیک شد
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • با خواص شگفت انگیز کاهو آشنا شوید! از تقویت اسپرم تا پیشگیری از سرطان
  • خواص روغن ماکادمیا برای پوست و مو
  • افزایش سفرهای اتوبوس‌های درون‌شهری یزد
  • چهار خاصیت شگفت انگیز آب گوجه فرنگی
  • افزایش ۱۴ درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • چهار خاصیت شگفت‌انگیز آب گوجه‌فرنگی