Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@01:05:50 GMT

استقرار استودیو صداوسیما در نمایشگاه دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۰۵۵

استقرار استودیو صداوسیما در نمایشگاه دفاع مقدس

آرش احمدی با حضور در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با بیان اینکه امسال، هفته دفاع مقدس با ۴۰ سالگی دفاع مقدس مقارن شده است، اظهار داشت: صدا و سیما به صورت ویژه اقدام به برنامه ریزی و تولید محتوا در این رابطه کرده است.

استقرار استودیو صدا و سیما در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس

وی با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز لرستان برای پوشش خبری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس، عنوان کرد: در این رابطه یک استودیو تلویزیونی را راه اندازی کرده ایم و یک گروه از سیما، رادیو، فضای مجازی و خبر صدا و سیما در نمایشگاه مستقر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان با تاکید بر اینکه غرفه‌ها، لوکیشن محل مصاحبه هستند، گفت: این امر بهانه‌ای بوده که ما به فرهنگ دفاع مقدس، جهاد و شهادت، نقش بانوان در دفاع مقدس، اقشار مختلف و… در دفاع مقدس و همچنین دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب بپردازیم.

پخش برنامه «سرزمین شقایق» در سیمای لرستان

احمدی با تاکید بر اینکه صدا و سیمای مرکز لرستان علاوه بر پوشش خبری این نمایشگاه برنامه‌های دیگری را نیز پیش بینی کرده است، افزود: در ساعات صبح، یک برنامه در رادیو به نام «پلاک ۴۰» را پخش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همچنین یک برنامه ویژه به نام «قدمگاه خورشید» در ساعات بعدازظهر پخش می‌شود، گفت: در برنامه‌های «دولت سرا»، «سلام لرستان»، «ماهور» و… به فضای دفاع مقدس پرداخته می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، بیان داشت: همچنین برنامه‌ای تحت عنوان «سرزمین شقایق» در ۱۲ قسمت تولید شده و پخش آن در سیمای لرستان شروع شده است.

پخش برنامه «یادها و خاطره‌ها»

احمدی با تاکید بر اینکه در قالب این برنامه ما به منزل پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان‌های مختلف استان می‌رویم، گفت: همچنین در برنامه «وا یک» که شب‌ها پخش می‌شود، ویژه موضوع دفاع مقدس است و در آن از میهمانان و خانواده‌های آنها در این حوزه دعوت به عمل می‌آید.

وی، ادامه داد: همچنین در برنامه «کوچه شهیدان» بر ضرورت نامگذاری کوچه‌ها، معابر و… به نام شهدا تاکید شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان با اشاره به پخش برنامه «یادها و خاطره ها» در سیمای لرستان، تصریح کرد: در این برنامه نیز به موضوع خاطرات و نوستالژی دفاع مقدس در قالب پخش تصاویر آرشیوی پرداخته می‌شود.

«ما ایستاده‌ایم» در بخش خبری

احمدی با بیان اینکه پخش فیلم سینمایی دفاع مقدس به صورت هر شب در صدا و سیمای مرکز لرستان، بیان داشت: همچنین پخش مستندهای دفاع مقدس، زندگی سرداران دفاع مقدس و… نیز یکی دیگر از برنامه‌های مدنظر است.

وی همچنین با اشاره به پیش بینی یک آیتم به نام «ما ایستاده ایم» در بخش خبری صدا و سیمای مرکز لرستان، گفت: امیدواریم با این برنامه‌ها شاهد ایجاد یک فضای خوب و مطلوب متناسب با دوران دفاع مقدس در استان باشیم.

کد خبر 5029693

منبع: مهر

کلیدواژه: صدا و سیما آرش احمدی هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد چهل سالگی دفاع مقدس بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس جنگ تحمیلی صدا و سیمای مرکز لرستان دفاع مقدس دفاع مقدس صدا و سیما برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • برنامه صداوسیما برای تحقق شعار سال چیست؟
  • ببینید | برنامه صداوسیما برای تحقق شعار سال چیست؟
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین
  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۷ فروردین