Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس با شکست برابر الدحیل صدر جدول را از دست داد تا کار صعودش به بازی آخر کشیده شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های پرسپولیس و الدحیل در یکی از حساسترین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول بیشتر این پرسپولیس بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و حتی صاحب دو، سه موقعیت خطرناک شد اما از این موقعیت‌ها سودی نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق پایانی این نیمه الدحیل بود که کمی جلو کشید و یکی، دو موقعیت هم ایجاد کرد که درخشش حامد لک مانع فرو ریختن دروازه قرمزها شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافته و دو تیم برای رسیدن به پیروزی چشم به نیمه دوم بدوزند.

نیمه دوم را هر دو تیم با تحرک‌تر آغاز کردند و فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند اما قفل دروازه‌ها گویی گشودنی نبود تا این‌که در دقیقه 58 داور برای الدحیل اعلام پنالتی کرد.

ارسال المعز علی برای ادمیلسون جونیوز با خراب شدن شجاع خلیل‌زاده روی این بازیکن برزیلی همراه شد و داور هم بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. المعز علی، کاپیتان الدحیل، در دقیقه 60 پشت این توپ ایستاد و با ضربه‌ای قاطع دروازه پرسپولیس را باز کرد تا کار برای نماینده کشورمان دشوار شود.

در دقیقه 64 پرسپولیس تا یک قدمی گل مساوی پیش رفت ولی با خوش شانسی دروازه الدحیل بسته ماند. شوت رسن با دفع ناقص دروازه‌بان قطری مواجه شد اما آل‌کثیر در شرایطی نامتعادل نتوانست دروازه خالی میزبان را باز کند.

یحیی برای این‌که تیمش بازنده نباید دو تعویض همزمان انجام داد و نورالهی و رمضانی را به میدان فرستاد تا کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیرد.

هر چه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم فشار حملات پرسپولیس افزایش می‌یافت اما حمله‌وران این تیم کمی عجول نشان می‌دادند و الدحیلی‌ها هم با ایجاد جنگ روانی سعی داشتند از تک گل خود محافظت کنند.

در دقیقه 2+90 در یک صحنه درون محوطه جریمه الدحیل ابتدا تعادل آرمان رمضانی به هم خورد و سپس توپ به دستان المعز علی برخورد کرد اما در هیچ‌یک از این دو صحنه داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در ادامه هم اتفاقی رخ نداد تا پرسپولیس با شکست در این دیدار صدر جدول را از دست داده و کار صعودش به روز آخر کشیده شود.

شجاع خلیل‌زاده (پرسپولیس) لوئیز جونیور، رامین رضائیان، محمد احمد البکری (الدحیل) در این بازی از داور سریلانکایی کارت زرد گرفتند.

پرسپولیس تهران: حامد لک، سیدجلال حسینی (72- امید عالیشاه)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا (72- علی شجاعی)، میلاد سرلک (65- احمد نورالهی)، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر (65- آرمان رمضانی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

الدحیل قطر: محمد احمد البکری، مهدی بن‌عطیه، احمد یاسر، سلطان البریک، رامین رضائیان، لوئیز جونیور، کریم بوضیاف (75- خالد محمد)، عبدالله الاحرق، ادمیلسون جونیور (75- اسماعیل محمد)، دودو (68- محمد مونتاری)، المعز علی

سرمربی: ولید الرکراکی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران الدحیل قطر المعز علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محمدی و برنامه ویژه صعود برای سایپا

به گزارش "ورزش سه"، محمد محمدی که بعد از پایان دوران بازی با پست معاونت باشگاه پرسپولیس چالش جدید خود را استارت زد، به خوبی توانست از این فرصت بهره برده و وظایف مدیریتی خود را در آن مرحله به خوبی دنبال کرده و به نتیجه برساند.

عملکرد محمد محمدی فارغ از اختلاف نظری که در روزهای پایانی با رضا درویش داشت به شکلی پیش رفت که باعث شد تا هواداران پرسپولیس نیز از حضور او اعلام رضایت داشته باشند. با این حال محمد محمدی ترجیح داد از تیم مدیریتی پرسپولیس جدا شود و در ادامه اما به ریاست مجموعه انقلاب به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین مجموعه‌های ورزشی تهران برسد.

محمدی در سمت جدید خود نیز به دنبال ارتقای زیرساخت‌های این مجموعه رفت و توانست دستاورد قابل توجهی را در مدت کوتاه حضورش در این پست پشت سر بگذارد. با این حال او در سومین تجربه مدیریتی خود اکنون با چالشی جدی‌تر مواجه شده است؛ "مدیریت باشگاه سایپا".

باشگاه سایپا که دومین فصل حضورش در لیگ دسته اول را پشت سر می‌گذارد به عنوان قهرمان اسبق فوتبال ایران و البته یکی از سازنده‌ترین باشگاه‌های ایران طی سال‌های گذشته که هنوز بازیکنان اسبق این تیم به عنوان ستاره‌های این روزهای فوتبال ایران می‌درخشند، درگیر شرایطی شده که طی این مدت در مسیر دستیابی به امتیاز صعود ناکام مانده است.

محمد محمدی که اکنون به عنوان مدیرعامل این باشگاه البته شانس تیمش را برای صعود به لیگ برتر در رقابت با مدعیانی مثل خیبر خرم آباد، چادرملو اردکان، نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی در حد غیرممکن می‌بیند، به دنبال اجرای برنامه‌های خود در ادامه مسیر است تا فصل آتی را به عنوان مدعی اصلی و اول این رقابت‌ها جدال برای صعود را شکل دهد. مهمترین موضوعی که این تیم با مدیریت محمدی دنبال خواهد کرد "شخصیت سازی" برای مسیر صعود است. تیمی که سال‌های گذشته رقیبی قابل احترام در لیگ برتر محسوب می‌شد، طی دو فصل اخیر و بعد از سقوط به نظر می‌رسد این شرایط را پذیرفته و رقابت برای بازگشت در این تیم کاملا از بین رفته است. مدیرعامل جاه‌طلب سایپایی‌ها اما طی مدت کوتاه حضورش در این سمت بیشتر روی این موضوع کار کرده تا در ادامه شرایط را برای موفقیت این تیم در مسیر دستیابی به امتیاز سقوط در فصل آتی شکل دهد.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • محمد محمدی و برنامه ویژه صعود برای سایپا
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • صعود تورم کالا به سطوح بالا؛ خدمات عقب کشید
  • جدال بین صعود و سقوط
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد