Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای تحقق بودجه سال جاری تلاش شده است که اقدامات واقع‌بینانه نسبت به وضعیت اقتصادی کشور انجام گیرد، گفت: با منابع در نظر گرفته شده، در زمینه تامین کالاهای اساسی و مواد اولیه تولید، دچار مشکل نخواهیم شد و اهداف بودجه 99 در زمینه رونق تولید و فقر زدایی تحقق خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عصر دوشنبه در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه، با استناد به سرفصل‌های مختلف بودجه کل کشور اظهارداشت: سرفصل‌های بودجه به گونه‌ای تدوین شده است که در کنار تامین کالاهای اساسی و  مواد اولیه تولید پروژه های اولویت دار در حوزه‌های زیربنایی نیز طبق برنامه زمان بندی شده اجرا شود.

  در این جلسه همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همانطوری که بارها گفته شده ما صرفا با تحریم های اقتصادی دشمن مواجه نیستیم بلکه درگیر یک جنگ اقتصادی هستیم و شورای عالی هماهنگی اقتصادی به عنوان قرارگاه مقابله با این جنگ اقتصادی نقش آفرینی می کند.   محمد باقر قالیباف افزود: با هم افزایی تمامی بخش  های درون نظام و با هماهنگی هایی که بوجود خواهد آمد، به طور قطع در مواجهه با این جنگ اقتصادی با استفاده از همه ظرفیت های نظام به پیروزی دست خواهیم یافت.   رئیس قوه قضائیه نیز در سخنانی در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با اشاره به مباحث مطرح شده و همچنین نیازهای اقتصادی کشور، گفت: سایر قوای کشور در کنار دولت هستند و به قوه مجریه که در وسط میدان مقابله با مشکلات و جنگ اقتصادی دشمن ایستاده و مسئولیت اصلی را در این زمینه بر دوش دارد مساعدت خواهند کرد.    حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی اظهارداشت: آماده همکاری با دولت برای پشت سرگذاشتن و رفع موانع موجود و تحقق برنامه ها هستیم.   در این جلسه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی را از منابع و مصارف پیش‌بینی شده در بودجه سال جاری کشور و میزان تحقق پیش‌بینی‌های انجام گرفته و همچنین وضعیت اقتصادی کشور ارائه نمود و پس از بحث و بررسی های لازم، تصمیماتی برای تحقق منابع درآمدی بودجه با رعایت صرفه جویی های لازم اتخاذ شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون برنامه این شرکت را برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ تشریح کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، حسن شهروئی با بیان اینکه شعار امسال از دو بخش جهش تولید و مشارکت مردم تشکیل شده است که این شرکت در هر بخش اهداف و برنامه‌های مرتبطی را دنبال می‌کند، گفت: در زمینه تولید هدف‌گذاری لازم به‌منظور تحقق کامل برنامه‌های ابلاغی شرکت ملی نفت ایران مطابق با اهداف تعیین‌شده، اجرای پروژه‌های مرتبط با تولید و اصلاحیه‌های فنی و عملیاتی و گرفتن تمهیدات لازم برای دستیابی به تولید حداکثری با توجه به نقش درآمدزایی این شرکت در اقتصاد کشور انجام شده است.

وی اظهار کرد: در زمینه مشارکت مردم، توجه به جامعه پیرامونی حوزه فعالیت، استمرار ساخت و تأمین کالا با اولویت منابع درون‌استانی و بومی مطابق ضوابط و مقررات موجود، بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، تسهیل در پاسخگویی به استعلام‌های کارگاه‌های خصوصی و کارآفرینان، تلاش برای بهبود و ارتقای جایگاه سرمایه‌های انسانی و مجموعه ذی‌نفعان شرکت به‌عنوان ارکان اساسی تحقق اهداف سازمانی، استمرار انجام مسئولیت‌ اجتماعی در مناطق همجوار، تلاش مستمر برای حفاظت و حراست از دارایی‌ها و سرمایه‌های انسانی، استمرار رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف صیانت از سلامت نیروی انسانی، پیگیری بهبود وضع خدمات‌دهی به همکاران با اولویت کارکنان نوبتکار و عملیاتی، پیگیری رفع محدودیت‌ها و افزایش رضایتمندی ذی‌نفعان بخشی از برنامه‌های مورد پیگیری این شرکت است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون از تحقق کمّی و کیفی تولید نفت و گاز با احتساب کاهش‌های تکلیفی، ایجاد تمهیدات لازم برای بازگشت به تولید حداکثری، نگهداشت و ارتقای نظام ایمنی، بهداشت و محیط زیست و پدافند غیرعامل در همه فعالیت‌ها، مدیریت آلاینده‌های زیست محیطی و اتمام پروژه‌های در حال اجرا به‌عنوان بخشی از اهداف اصلی شرکت نفت و گاز کارون در سال ۱۴۰۳ نام برد.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال
  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • تمرکز سازمان برنامه بر کاهش کسری بودجه و تحقق درآمدها
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی ماموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه است