Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با بهره برداری از مخزن آب ۲ هزار مترمکعبی تیتکانلو افق این حوزه در این شهر را تا ۳۰ آینده روشن کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج،‌ «غلامحسین ساقی» عصر امروز (دوشنبه) در آیین افتتاح این طرح به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: جانمایی چاه و اجرای این طرح با تامین آب و ساخت مخزن و بازسازی شبکه توزیع تا 30  سال آینده در حوزه آب شهر تیتکانلو با مشکلی مواجه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به اینکه  بهره برداری از مخزن آب دو هزار متر مکعبی تیتکانلو با اعتبار استانی ممکن نبود و اعتبارات سفر رهبری، اهالی این شهر را در این شاخص برخوردار کرد، گفت: یکی از شاخص ها در حوزه آب شهری، داشتن یک متر مکعب مخزن به ازای هر مشترک است که با بهره برداری از این طرح تیتکانلو به نزدیک دو متر مکعب رسیده است.

 

 

ساقی با قدردانی از اعضای شورای شهر تیتکانلو برای مشارکت در روند اجرای این طرح بیان داشت: در مجموع برای اجرای این طرح 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

 

مخزن سابق آب تیتکانلو 500 متر مکعبی بوده و مخزن جدید در سال 96 کلنگ زنی شد و با بهره برداری از آن 3 هزار و 936 نفر برخوردار شدند.

 

 

در این آیین، کلنگ آبرسانی به سایت مسکن مهر تیتکانلو هم  با دو هزار متر شبکه توزیع و پنج میلیارد ریال هزینه به زمین زده شد.

 

 

 

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهر تیتکانلو شرکت آب و فاضلاب شهرستان فاروج گراميداشت هفته دفاع مقدس افتتاحیه آب و فاضلاب بهره برداری هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • شعله‌های آبی گاز برای ۱۳ هزار مشترک دیگر استان مرکزی روشن شد
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار
  • احداث بیش از ۵۲ هزار مترمکعب مخزن آب در شهر کرمانشاه