Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه شهرستان دیر از تلاش مدیریت و کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر در خصوص اجرایی نمودن پروژه احداث ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد عملیات ساخت این پروژه که از خواسته های مردم شهرستان بوده است هرچه سریعتر شروع شود و به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرستان دیر گفت : بیمه سلامت خدمات ارزنده ای را در شهرستان دیر انجام داده که شاهد رضایتمندی مردم در این خصوص هستیم .
وی گفت : وظیفه بزرگی به عهده کارکنان بیمه سلامت می باشد و باید سعی و تلاش بیشتری در خصوص خدمت رسانی به مردم شود تا مشکلات و دغدغه های آنان در خصوص هزینه های درمانی کمتر شود.
حجه الاسلام و المسلمین حسینی گفت: از زحمات کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر که تلاش می کنند و به دنبال انجام کار ارزشمند و ماندگار هستند تشکر و قدردانی بعمل می آید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرستان دیر بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آیت الله نورمفیدی در این دیدار علما و روحانیت را پناه مردم دانست و افزود: همه ما باید خیران و مردم را به سمت احداث مسکن محرومان سوق دهیم.    

او گفت: امام (ره) حساب صد بنیاد مسکن را با هدف مشارکت مردم برای ساخت مسکن محرومان حتی با هزینه اندک تاسیس کرده است.  
سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اقدامات خوب عمرانی و مسکن روستایی بنیاد مسکن باید به مردم اطلاع رسانی شود.

او ادامه داد: در نوسازی مسکن روستایی گلستان ۵۵ درصد پیشرفت دارد، اما در کشور این رقم ۵۳ درصد است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان هم گفت: در دو سال گذشته ساخت بیش از ۱۴ هزار مسکن در راستای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها آغاز شد.
او افزود: هفتاد درصد خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی گلستان صاحب خانه شدند و سی درصد باقیمانده هم تا پایان سال ۱۴۰۴ صاحبخانه می‌شوند.

حسینی همچنین خبر داد: گلستان در نوسازی و بازسازی واحد مسکونی رتبه سوم کشور را داراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                      

 

 

دیگر خبرها

  • امنیت مطلوبی در مرزهای استان حاکم است
  • تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه 
  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود