Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:06:53 GMT

داور به سود تیم قطری سوت زد/ پرسپولیس مستحق شکست نبود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۱۷۹

داور به سود تیم قطری سوت زد/ پرسپولیس مستحق شکست نبود

به گزارش خبرنگار مهر، ادموند بزیک پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس برابر الدحیل قطر گفت: فوتبال بازی اشتباهات است و تیمی که اشتباه کند گل می خورد. پرسپولیس تلاش زیاد کرد اما روی یک پنالتی بازی را واگذار کرد.

وی ادامه داد: دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش نگذاشتند. به نظرم عادلانه ترین نتیجه برای این دیدار تساوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس می توانست این بازی را ببرد اما خستگی بازیکنان باعث شد که حملات زیادی نداشته باشند. 

بزیک ادامه داد: شکل بازی خیلی دلچسب نبود و بعد از این که الدحیل گل زد بازیکنان این تیم به دنبال دفاع از تک گل خود بودند و به همین خاطر پرسپولیس نتوانست موقعیت خطرناک زیادی خلق کند.

کد خبر 5029714

منبع: مهر

کلیدواژه: ادموند بزیک تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا لیگ برتر والیبال تیم فوتبال التعاون عربستان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال الشرطه عراق والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد نقل و انتقالات لیگ بیستم تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال الدحیل قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته خبری آمد مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده است.

پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت تک بازی اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است.

البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد