Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@18:13:55 GMT

عامل فروش آدامس‌های تاریخ گذشته در اصفهان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۲۳۱

عامل فروش آدامس‌های تاریخ گذشته در اصفهان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، ثابت‌راسخ اظهار داشت: ماموران کلانتری 24 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالا مطلع شدند فردی اقدام به توزیع و فروش آدامس‌های قاچاق و تاریخ گذشته در یکی از محلات می‌کند که  بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان بیان کرد: ماموران پس از دریافت اطلاعات لازم حین کنترل و رصد هوشمندانه یکی از محلات حوزه ماموریتی خود  فرد متخلف را که در حال تردد با یک دستگاه خودروی وانت پیکان بود را مشاهده و ضمن توقیف خودرو تعداد ۴۴۰ عدد آدامس قاچاق و تاریخ گذشته را در بازرسی از آن کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد، آدامس‌ها را از فردی خریداری کرده و مغازه‌ها به دلیل  قاچاق و تاریخ گذشته بودن آدامس‌ها را از او نمی‌خریدند تصمیم گرفته تا آنها را  بین کودکان توزیع و به فروش برساند.

ثابت‌راسخ در خاتمه گفت: پلیس با کسانی که به خاطر کسب سود و منفعت خود سلامت مردم را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد می‌کند و از شهروندان نیز می‌خواهیم چنانکه اطلاعی از این گونه فعالیت‌های غیر مجاز دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا با همکاری مردم دست این متخلفان از جامعه کوتاه شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان دستگیری قاچاق پلیس تاریخ گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت دو روز در شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۷ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، حمید محمدی‌نسب با بیان اینکه مواد مخدر و اعتیاد تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی است، اظهار کرد: بالا بردن سطح آگاهی عمومی و پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اصلی مبارزه با اعتیاد است.

وی از اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر به مدت دو روز در شهرستان لاهیجان خبر داد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری عوامل انتظامی در اجرای این طرح، ۱۳ خرده‌فروش را دستگیر و ۱۴ معتاد متجاهر را جمع‌آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه معتادان دستگیر شده برای ترک اعتیاد به مراکز درمانی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: از افراد دستگیر شده یک کیلو و ۴۶۳ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، شیشه، هروئین و سایر مواد افیونی کشف شد.

محمدی‌نسب با اشاره بر تشکیل پرونده برای خرده‌فروشان دستگیر شده و اعزام آنها به دادسرا، تصریح کرد: مواد مخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود که همکاری همراهی همه مردم و نهادها با پلیس در راه این راه می‌تواند اثربخش و امیدآفرین باشد.

کد خبر 746955

دیگر خبرها

  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور/ ۲۰ نفر دستگیر شدند
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار
  • برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار