Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:30:37 GMT

یک امتیاز برای صعود شاگردان ژاوی کافی بود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۲۶۶

یک امتیاز برای صعود شاگردان ژاوی کافی بود

تهران- ایرنا- تیم‌های فوتبال النصر عربستان و السد امارات در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال النصر عربستان و السد قطر از هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز در دوحه قطر برگزار شد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که تا قبل از این مسابقه، النصر با کسب ۱۰ امتیاز، صعود خود را از گروه چهارم این رقابت‌ها قطعی کرده بود و السد نیز با هشت امتیاز در جایگاه دوم این گروه قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

قاتل تیم‌های ایرانی، بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان

النصر که در دو دیدار قبلی خود با نتایج مشابه ۲ بر صفر سپاهان را شکست داده بود، در دقیقه ۲۲ این مسابقه توسط الغنام نخستین گل خود را به ثمر رساند و یک بر صفر از السد پیش افتاد.

برتری النصر مقابل شاگردان ژاوی تا دقایق پایانی ادامه داشت اما بغداد بونجاح با گلزنی در دقیقه ۸۸ مسابقه را به تساوی کشاند.

در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک پایان یافت که با این نتیجه النصر ۱۱ امتیازی و السد هشت امتیازی شدند و به ترتیب در جایگاه اول و دوم گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

در دیگر دیدار این گروه چهارم از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امشب، سپاهان با العین امارات رقابت می‌کند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان السد قطر فوتبال ژاوی سرمربی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته دو بار از بارسا عقب افتاد و هر بار جبران کرد تا اینکه در دقیقه 91 جود بلینگام توانست گل سوم را بزند و باعث برتری کهکشانی ها شود. گلی که رئال را یازده امتیاز بالاتر از بارسا قرار داد و با هفت امتیاز دیگر رئال برای بار سی و ششم قهرمان لالیگا خواهد شد.

بعد از گل جود و مسجل شدن پیروزی رئال، هواداران حاضر در برنابئو یک‌صدا شعار دادند: «ژاوی بمان، ژاوی بمان، ژاوی بمان.» این شعارها در بیرون ورزشگاه و هنگام خروج هواداران نیز ادامه داشت. رئالی ها ادامه کار ژاوی در بارسا را به سود تیمشان می دانند.

لازم به ذکر است که ژاوی با وجود قرارداد تا سال 2025 در 27 ژانویه و بعد از شکست 3-5 از ویارئال اعلام کرد در پایان فصل نیمکت بارسا را ترک خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی