Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@23:05:34 GMT

مدیران می‌توانند به یک‌سوم کارکنان خود دورکاری دهند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۳۵۲

مدیران می‌توانند به یک‌سوم کارکنان خود دورکاری دهند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اگر مدیری مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکند به تخلفات اداری معرفی می‌شود، عنوان کرد: برگزاری جلسات تنها باید با یک سوم ظرفیت محل برگزاری انجام شود، همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند به یک سوم کارکنان خود دورکاری و مرخصی تشویقی اعطا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبال عباسی ۳۱ شهریورماه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اعمال تعطیلی برای کلیه فعالیت‌ها در استان به دلیل اهمیت شرایط معیشتی و اقتصادی موجود امکانپذیر نیست، اظهار کرد: سلامت مردم در کنار معیشت به یک اندازه اهمیت دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر در مکانی پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نمی‌شود و انجام فعالیت برای سلامتی مردم و جامعه خطرآفرین است، می‌توان به صورت موردی بنا بر تشخیص دانشگاه علوم پزشکی از انجام فعالیت آن واحد جلوگیری کرد، همچنین برگزاری جلسات تودیع و معارفه مدیران ممنوع است.

وی با بیان اینکه اگر مدیری مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکند به تخلفات اداری معرفی می‌شود، عنوان کرد: برگزاری جلسات تنها باید با یک سوم ظرفیت محل برگزاری انجام شود، همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند به یک سوم کارکنان خود دورکاری و مرخصی تشویقی اعطا کنند.

عباسی افزود: دانشگاه علوم پزشکی درخواست تعطیلی‌های موردی را به صورت مکتوب اعلام کند و همه متولیان ملزم به رعایت آن هستند، فرمانداران نیز می‌توانند به فراخور وضعیت شهرستان و اعلام دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ایجاد محدودیت اعمال سیاست کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدیران مشکلات درون سازمانی خود را به کرونا گره نزنند، گفت: مدیران در ابتدا درخواست‌های خود را به مقام مافوق خود اعلام و اعتبار مورد نیاز برای حل مشکلات خود را از وزارتخانه مربوطه پیگیری کنند.

وی بیان کرد: تلاش می‌شود اعتباری برای دستگاه‌های درگیر در کرونا تامین و با اولویت در بین این دستگاه‌ها توزیع شود.

عباسی با بیان اینکه برگزاری تجمع در آرامستان‌ها و برگزاری مراسم ترحیم ممنوع است، تاکید کرد: متولیان آرامستان‌ها از جمله شهرداری، دهیاری و ... باید بر این مسئله نظارت کنند، همچنین برگزاری عمومی مراسم در مکان‌های غیرعمومی از جمله منازل ممنوع است.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: نیروی انتظامی حضور خود را در نظارت بر مناطق گردشگری، اصناف، سامانه‌های حمل و نقل عمومی و ... افزایش دهد، همچنین دانشگاه‌ علوم پزشکی در بازدید از اصناف می‌تواند با هماهنگی تعزیرات، اماکن و مراجع قضایی نسبت به پلمب واحد در صورت رعایت نکردن پروتکل‌ها اقدام کند، تلاش شود با اقداماتی تجمعات در بانک‌ها و اصناف به حداقل برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کروناویروس پروتکل بهداشتی استاندار چهارمحال و بختیاری علوم پزشکی دستگاه ها یک سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در روستا‌ها و شهر‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • ترافیک سبک در محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات دراستان چهارمحال و بختیاری
  • جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری