Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@12:45:42 GMT

شرایط صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۳۹۵

  به گزارش جام نیوز، پرسپولیس بعد از دستیابی به تنها یک امتیاز از دو دیدار ابتدایی، با شروع دوباره لیگ قهرمانان دو برد بزرگ برابر التعاون تجربه کرد تا با ۷ امتیاز به صدر جدول دست یابد.

 

آنها بر این اساس با انگیزه و روحیه مناسبی برابر الدحیل قرار گرفتند اما حریف روی اشتباه داوری و اعلام پنالتی سه امتیاز را واگذار کردند تا این الدحیل باشد که اکنون با ۹ امتیاز در صدر حاضر شود و کار به روز آخر کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل محمدی اکنون در انتظار برگزاری بازی دو تیم الشارجه و التعاون هستند تا شرایط مشخص خود برای صعود را پیش رو ببینند.

 

در جدول گروه سوم و بدون انجام دیدار پنجم بین دو تیم التعاون و الشارجه، پرسپولیس با ۷ امتیاز در رده دوم ایستاده و الدحیل ۹ امتیازی صدرنشین است.

الدحیل تحت هر شرایطی با کسب یک امتیاز از این گروه صعود خواهد کرد و پرسپولیس اما نیاز به سه امتیاز برابر الشارجه برای صعود دارد و تنها شرایط برای صدرنشینی و تیم دوم برای آنها متفاوت خواهد بود.

 

در صورت تساوی التعاون و الشارجه، نماینده عربستان ۷ امتیازی خواهد شد و به رده دوم می‌رسد و الشارجه اما با ۵ امتیاز در سودای پیروزی برابر پرسپولیس و شانس صعود خود خواهد بود. 

 

اگر التعاون برنده این بازی باشد، الشارجه به عنوان نماینده امارات از این گروه حذف خواهد شد و شانسی در بازی پایانی نخواهد داشت. التعاون اما با این سه امتیاز در صورت تساوی با کسب دهمین امتیاز خود در این گروه باید در انتظار این باشد که نتیجه پرسپولیس مشخص شود و با توجه به شکست در دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس از دور رقابت‌ها حذف خواهد شد. با این حال پرسپولیس نیز برای صعود باید برنده بازی پایانی خود برابر الشارجه باشد.

 

شکست التعاون در این بازی، اما و اگرهای هفته پایانی را بیشتر خواهد کرد. در این صورت الدحیل در جدول ۹ امتیازی می‌شود، پرسپولیس با ۷ امتیاز در رده دوم، الشارجه با ۷ امتیاز در رده سوم و التعاون نیز با ۶ امتیاز چهارم خواهند بود و جدالی عجیب برای صعود در هفته پایانی شکل می‌گیرد. پرسپولیس در بازی پایانی خود برابر الشارجه با پیروزی مقابل حریف قطعا صعود خواهد کرد و تساوی برابر این حریف شرایط صعود را منوط به نتیجه التعاون و الدحیل خواهد کرد. جایی که شاگردان یحیی باید امیدوار باشند حریف عربستانی برابر الدحیل به برتری نرسد. 

 

بهترین حالت برای پرسپولیس این خواهد بود که در بازی امشب التعاون و الشارجه به تساوی دست یابند تا جدول این گروه با این امتیازات همراه شود؛ الدحیل ۹ امتیازی، پرسپولیس ۷ امتیازی، التعاون ۷ امتیازی و الشارجه ۵ امتیازی. در اینصورت الشارجه در بازی پایانی با توجه به شانس صعودی که خواهد داشت، بازی بازتری به نمایش خواهد گذاشت تا در صورت برتری احتمالی، شانس صعود به عنوان تیم دوم را داشته باشد و فرصت بهترین نصیب پرسپولیس خواهد شد. در این صورت التعاون نیز برای صعود به برد مقابل الدحیل نیاز دارد و در صورت شکست یا تساوی کار برای آنها تمام خواهد شد. 


این گزارش با انجام بازی دو تیم التعاون و الشارجه طی ساعات آینده به روزرسانی خواهد شد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: الدحیل قطر الدحیل نیوز بازیکن یحیی گل محمدی الشارجه امارات پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو سرمربی آرژانتینی العین امارات با برد درخشان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مچ مربی مشهور و توانمندی مثل ژرژ ژسوس پرتغالی را خواباند.

پیروزی بزرگ کرسپو و تیمش در العین باعث شد تا ژسوس موسپید کرده و با تجربه حیرت‌زده شود و با اینکه هنوز شانس جبران و رسیدن به فینال را دارد اما خیلی سخت می‌تواند این شکست را هضم کند و بعد از آن همه بازی بدون شکست با این باخت سنگین در این مرحله از لیگ قهرمانان کنار بیاید.

اما طرف دیگر این برد هرنان کرسپو سرمربی آرژانیتنی العین قرار داشت که در مرحله گروهی نتوانست با الدحیل قطر شرایط خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد و از کار برکنار شد.

کرسپو در گروهی که تیمش با پرسپولیس، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان هم‌گروه بودند نتایج ضعیفی قرار گرفت و اخراج شد تا کریستوف گالتیه فرانسوی جای او را بگیرد.

کرسپو در بازی رفت پرسپولیس و الدحیل در دوحه هدایت تیمش را برعهده داشت که دحیل هیچ حرفی برای گفتن نداشت و به راحتی تسلیم عالیشاه و یارانش شد اما در بازی برگشت گالتیه با شکست پرسپولیس مانع از صعود سرخ‌ها در گام پایانی شد و به وضوح در تیمش تغییرات بزرگی ایجاد کرد که در مقایسه بازی رفت و برگشت این تیم مقابل پرسپولیس مشهود بود.

حالا هرنان کرسپویی که در الدحیل و مرحله گروهی مقابل پرسپولیس تسلیم محض بود و حرفی برای گفتن نداشت در آستانه رسیدن به فینال  لیگ قهرمانان آسیاست و نیمی از این راه را رفته تا نشان دهد شاید بتوان روی دانش و توان مربیگری او حساب کرد.

دیگر خبرها

  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است