Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است داور دیدار پرسپولیس - الدحیل قطر در این مسابقه قضاوت خوبی داشته و توانسته است بازی را کنترل کند. - اخبار ورزشی -

نادر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت داور سریلانکایی دیدار پرسپولیس - الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: با توجه به اینکه سریلانکا به لحاظ فوتبال پایین‌تر از ایران و قطر است، ولی این داور توانسته جایگاه خوبی را در آسیا به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فهم خوبی از بازی‌خوانی داشت و توانست در زمین خوب جابه‌جایی‌ها را پیاده کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: داور این دیدار به چهار بازیکن اخطار داد که به نظر من همگی آنها درست بود و توانست به خوبی بازی را کنترل کند. فقط در دقیقه 89 می‌توانست به بازیکن الدحیل روی تکل خطرناکی که داشت یک اخطار بدهد که این کار را نکرد.

این کارشناس داوری درباره پنالتی گرفته شده علیه پرسپولیس گفت: بازیکن پرسپولیس از پشت تعادل مهاجم الدحیل را به‌هم زد و پنالتی به درستی گرفته شد. در دقیقه 90 نیز صحنه‌ای بود که پرسپولیسی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند، ولی ادامه بازی از سوی داور تصمیم درستی بود. داور در این بازی قضاوت خوبی داشت و عدالت را اجرا کرد، اگر هم اشتباهی داشت، روی روند بازی تأثیرگذار نبود.

جعفری در مورد بخشیده شدن محرومیت مهدی بن‌عطیه پیش از این دیدار از سوی AFC گفت: وقتی یک بازیکن اخطار می‌گیرد در برخی موارد کمیته انضباطی می‌تواند تصمیم داور را عوض کند، ولی برای بخشش این بازیکن باید دید در AFC چه اتفاقی رخ داده است. طبیعی است که اگر ما کرسی در AFC داشته باشیم می‌توانیم در این تصمیمات تأثیرگذارتر عمل کنیم. این اتفاقات علیه تیم‌های ما نشان می‌دهد جایگاه‌مان در AFC ضعیف شده است.

معزعلی بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس - الدحیللیگ قهرمانان آسیا| کار صعود پرسپولیس با شکست مقابل الدحیل پیچیده شد/ نجات قطری‌ها با یک پنالتی مشکوک

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی در حالی با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید که رامین رضائیان در آخرین ثانیه‌های نیمه اول به دلیل تکل روی پای بازیکن حریف کارت زرد گرفت.

همین امر موجب شد تا در خصوص محرومیت او در بازی بعدی این تیم مقابل پرسپولیس به دلیل دریافت چهار کارت زرد بحث و بررسی شود. طبق گزارش بازی موجود در سایت‌های مختلف خبری، رامین رضائیان در بازی تیم‌های آلومینیوم، نساجی و هوادار کارت زرد گرفته بود که با احتساب اخطار مقابل ملوان، چهارمین کارت زرد خود را دریافت کرده و نمی‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند.

با این حال رضائیان با انتشار استوری در اینستاگرام خود عنوان کرد سه اخطار با احتساب کارت زرد امروز مقابل ملوان دریافت کرده و از بازی با پرسپولیس محروم نیست.

پس از او نیز مسؤولان باشگاه سپاهان عنوان کردند کارت زردی که در دیدار با آلومینیوم برای رضائیان ثبت شده متعلق به این بازیکن نیست و طبق اعلام گزارش ناظر بازی در دیدار با آلومینیوم هیچ کارت زردی به این بازیکن ملی پوش تعلق پیدا نکرده است؛ بنابراین او با سه اخطار می‌تواند در دیدار حساس مقابل پرسپولیس بازی کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند