Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:49:37 GMT

كشف بیش از ١۴ تن چوب قاچاق توسط پلیس ماسال

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۴۳۵

كشف بیش از ١۴ تن چوب قاچاق توسط پلیس ماسال

تقی‌زاده از كشف بیش از ١۴ تن چوب قاچاق توسط پلیس ماسال خبر داد.

«مجید تقی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد:  كارآگاهان پلیس آگاهی در راستای مبارزه با قاچاق چوب و صیانت از منابع ملی در عملیات‌های جداگانه، ١٢ تن و ٢٠٠ کیلوگرم چوب قاچاق را کشف كردند.

 

فرمانده انتظامی ماسال افزود: ماموران پلیس آگاهی در بازدیدی که از کارخانه‌های چوب‌بری سطح حوزه استحفاظی داشتند این مقدار چوب جنگلی را کشف كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: همچنين ماموران یگان امداد نیز حین گشت‌زنی در مسیر منتهی به ییلاقات به یک دستگاه کامیونت که حامل چوب بوده مشکوک شده و پس از توقف در بازرسی از این خودرو، ٢ تن و ۵٠٠ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق را کشف و ضبط كردند.

 

تقی‌زاده با بیان اینکه در این رابطه چهار متهم ٣٠، ۴٠، ۵٠ و ۵۶ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش این مقدار چوب کشف شده حدوداً ١٨٧ میلیون و ۵٠٠ هزار ریال است.

 

تقی‌زاده با اشاره به اينكه قطع درختان تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد خاطرنشان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب، مراتب را سريعاً به پليس ١١٠ اطلاع دهند.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با قاچاق کالا قاچاق چوب قاچاق تقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به کشف پنج تن خشکبار قاچاق در شهر ری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی خشکبار قاچاق شدند. رسیدگی به این پرونده درپی شناسایی محل دقیق کالای قاچاق به دست آمد و در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که مالک یک انباری در محدوده خیابان ری اقدام به انتقال خشکبار قاچاق از شهر‌های جنوبی کشور به این مکان کرده است.

وی ادامه داد: با شناسایی محل دپوی خشکبار قاچاق در این انباری نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و مجوز‌های لازم اخذ شد، گفت: در ادامه تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ وارد عمل شده و در بازرسی از این محل ۱۱۰ کیسه ۴۵ کیلوگرمی و در مجموع چهار تن و ۹۵۰  کیلوگرم مغز بادام درختی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه انبار مذکور با دستور قضائی پلمب شد، گفت: محموله قاچاق که کارشناسان ارزش ریالی آن را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تحویل سازمان اموال تملیکی تهران شد. همچنین در این خصوص یک متهم نیز دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال