Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقال موراتا قرضی است و با شرایطی می تواند دو ساله باشد و همچنین بند خرید اختیاری برای یوونتوس وجود دارد.

آلوارو موراتا به زودی به تورین باز می گردد تا بار دیگر با پیراهن یوونتوس به میدان برود. مهاجم اسپانیایی که زمانی هم تیمی آندره آ پیرلو بود، حالا او را به عنوان مربی خودش می بیند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از رومئو آگریستی، یوونتوس برای سال اول انتقال قرضی آلوارو موراتا، 10 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید می پردازد و در پایان فصل آینده، می تواند او را با رقم 45 میلیون یورو به طور کامل خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس همچنین می تواند برای سال دوم نیز موراتا را به صورت قرضی در تیمش نگه دارد اما برای سال دوم هم باید 10 میلیون یورو بپردازد. با این حال در چنین حالتی، اگر یوونتوس در پایان سال دوم قرارداد موراتا را دائمی کند، 35 میلیون یورو می پردازد. 

به این ترتیب، اگر یوونتوس در پایان سال دوم، قرارداد موراتا را دائمی کند، برای انتقال قرضی سال دوم مبلغی پرداخت نخواهد کرد و با همان 45 میلیون یورو می تواند قرارداد را دائمی کند اما اگر بخواهد در پایان فصل دوم، آلوارو موراتا را به اتلتیکو مادرید پس بدهد، باید جمعا برای دو سال قرضی، 20 میلیون یورو بپردازد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلوارو موراتا میلیون یورو سال دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به اسپانیایی‌ها: شب جنجالی وینیسیوس در برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، بازی دوستانه شب گذشته تیم‌های اسپانیا و برزیل در سانتیاگو برنابئو چندان دوستانه نبود و به لطف رفتارهای عجیب وینیسیوس جونیور حواشی عجیبی را هم به دنبال داشت.

در جریان این بازی که با تساوی 3-3 به پایان رسید بازیکنان دو تیم برخورد زیادی با یکدیگر داشتند و این حواشی در پایان بازی هم ادامه یافت. آلوارو موراتا، بازیکن اسپانیا، در طول این دیدار مورد انتقاد هواداران بود. تماشاگران حاضر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با سوت‌های ممتد اعتراض خود را نسبت به این بازیکن نشان می‌دادند.

موراتا که اکنون در اتلتیکومادرید حضور دارد پیش از انتقال به چلسی و یوونتوس، در رئال مادرید حضور داشت و بازیکن این تیم بود. او البته پس از انتقال به اتلتیکو مدام با رئالی‌ها کری‌خوانی داشته و به همین دلیل شب گذشته در ورزشگاه خانگی رئال مورد استقبال قرار نگرفت.

شماره 7 اسپانیا که از اعتراضات مداوم تماشاگران عصبانی شده بود در پایان بازی تصمیم گرفت به سمت سکوها برود و آن‌ها را به سکوت دعوت کند. در همین لحظه یکی از بازیکنان برزیل وارد این صحنه شد!

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، از روی نیمکت برزیل بلند شده و به سمت موراتا رفت تا با عصبانیت به او هشدار داده و این بازیکن را از رفتارش پشیمان کند. دخالت وینیسیوس موجب شد تا او با موراتا درگیر شود که دخالت نیمکت نشینان دو تیم مانع از درگیری فیزیکی بین این دو بازیکن شد.

ستاره رئال مادرید در طول بازی هم شیطنت‌هایی از خود نشان داد که گفته‌های خودش پیش از این بازی را تکذیب می‌کرد. او در نشست خبری وقتی با سوالی درمورد نژادپرستی مواجه شده بود، تایید کرد که فقط می‌خواهد فوتبال بازی کند و سپس اشک‌هایش‌ در پاسخ به این سوال مورد توجه قرار گرفت.

تصویری توسط تماشاگران این بازی از روی سکوها ضبط شده که نشان می‌دهد بدون دلیل خاصی وینیسیوس سعی داشته بازی دیشب را به جنجال بکشد. در این تصویر بازیکن برزیلی پیش از ارسال کرنر روی دروازه اسپانیا از پشت با دستش به آیمریک لاپورت ضربه می‌زند.

لاپورت بی‌خبر به پشت سر برمی‌گردد و وینیسیوس را به عقب هُل می‌دهد تا اعتراض خود به این برخورد بی دلیل بازیکن حریف را نشان دهد. این ویدیو به سرعت در فضای مجازی دست به دست شده و یکبار دیگر مواضع تند علیه وینیسیوس را تکرار کرده است.

یک صفحه کاربری در اکس(توییتر سابق) این ویدیو را با جمله "من فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم" با چند ایموجی گریه منتشر کرده تا وینیسیوس را مورد تمسخر قرار بدهد. نکته جالب اینکه این ویدیو به دست لاپورت هم رسیده است. مدافع تیم النصر عربستان این ویدیو را بازنشر کرده و او با نوشته "شاید او می‌خواهد برقصد" بازیکن رئال را مورد تمسخر قرار داده است.

وینیسیوس طی ماه‌های اخیر در لالیگا مورد حملات نژادپرستانه طرفداران برخی تیم‌های اسپانیایی قرار گرفته و همواره معتقد است که بدون دلیل این اتفاق رخ می‌دهد اما ویدیوی منتشر شده جدید تایید می‌کند که اگرچه هرگونه توهینی نادرست و غیرقابل قبول است اما او در بروز خشم طرفداران و بازیکنان حریف چندان بی تقصیر هم نیست.

دیگر خبرها

  • حمله آلوارو موراتا به رسانه‌ها: اعتبار من را خدشه‌دار نکنید
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • گل آلوارو آربلوا به اتلتیکو مادرید روی پاس گل تماشایی ژابی آلونسو (28 مارس، 2010) / فیلم
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • حمله به اسپانیایی‌ها: شب جنجالی وینیسیوس در برنابئو
  • درگیری وینیسیوس جونیور با آلوارو موراتا و برخی اعضای کادرفنی اسپانیا در لحظات پایانی بازی / فیلم
  • رسمی: اسطوره اتلتیکو مادرید تمدید کرد
  • نقل و انتقالات رم؛ حداقل پنج بازیکن جدا می‌شوند
  • رسمی؛ قرارداد کوکه با اتلتیکو مادرید تمدید شد