Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@09:04:49 GMT

الرکراکی: پرسپولیس اولین فینال ما بود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۵۵۶

الرکراکی: پرسپولیس اولین فینال ما بود

سرمربی تیم فوتبال الدحیل می گوید برخی بازیکنان خود نظیر بوضیاف و ادمیلسون را تعویض کرده تا آنها را برای بازی بعدی حفظ کرده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، ولید رکراکی، سرمربی الدحیل قطر در نشست خبری پایان بازی با پرسپولیس که با پیروزی یک بر صفر تیمش روی ضربه پنالتی معز علی همراه شد، گفت: می‌دانستیم که مقابل تیم بسیار پر قدرتی قرار می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین فینال ما بود که باید می‌بردیم و بردیم تا راه صعود را هموار کنیم.


الدحیل با پیروزی مقابل پرسپولیس 9 امتیازی شد و توانست در دو بازی رفت و برگشت از سرخپوشان تهرانی 6 امتیاز بگیرد. سرمربی الدحیل اما می گوید هنوز چیزی تمام نشده و ادامه داد: ذهنیت پیروزی را داشتیم، اما هنوز چیزی به‌دست نیاوردیم و باید با استراحت کردن و ریکاوری نیروی خود را بازیابی کنیم ‌تا در فینال بعدی مقابل التعاون حضوری قوی داشته باشیم.

 

حرف های بعدی رکراکی تمجید از برخی بازیکنان خود بود و اضافه کرد: ادمیلسون جونیور و‌ کریم بوضیاف، بازگشت درخشانی به ترکیب داشتند و آنها را تعویض کردم چون ریسک بزرگی بود تا آنها را تا انتهای بازی نگاه دارم. از تیم پزشکی بسیار تشکر می‌کنم که این دو بازیکن را که مدت طولانی در زمین بازی حضور نداشتند،  آماده چنین دیدار بزرگی کردند.


بخش بعدی حرف های مربی مراکشی تیم فوتبال الدحیل در مورد بخشش بن عطیه ساعاتی قبل از آغاز بازی با پرسپولیس بود و او در این زمینه اینطور توضیح داد: درباره بخشیده شدن بن‌عطیه اولاً باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکر کنم که به اشتباه خودشان اعتراف کردند و آن اشتباه را برطرف کردند. بازگشت و داشتن بن عطیه در قلب دفاع که رهبری آن جناح را بر عهده دارد برای ما بسیار اهمیت داشت.

الدحیل قطر لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الدحیل قطر لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شکست سنگین دادمرز در اولین فینال آسیایی؛ کره‌شمالی طلایی شد

به گزارش جام جم آنلاین، رقابت‌ های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز (27 فروردین) در بیشکک آغاز شد و در پایان کشتی‌های  نوبت صبح سه کشتی‌گیر کشورمان به فینال و دو نفر نیز به رده‌بندی راه پیدا کردند.

پویا دادمرز که صبح امروز در دور اول استراحت کرده و پس از آن 7 بر 2 سجاد البیدهان از عراق و 3 بر 2 تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داده بود، در فینال نمایش ضعیفی داشت و 9-صفر مغلوب یو چول رو از کره شمالی شد.

دادمرز سال گذشته مدال برنز وزن 55 کیلوگرم قهرمانی جهان را از آن خود کرده بود.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • تصمیم گرفته شد؛ یولیان ناگلزمان سرمربی بعدی بایرن مونیخ می‌شود؟
  • اولین طلای کشتی فرنگی از آن علیزاده  شد
  • علیزاده اولین طلای ایران را دشت کرد
  • ببینید | شکست سنگین دادمرز در اولین فینال آسیایی؛ کره‌شمالی طلایی شد
  • اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان