Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:21:04 GMT

ساعات کاری ادارات هرمزگان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۶۳۲

ساعات کاری ادارات هرمزگان اعلام شد

نازنین شیبانی تذرجی دوشنبه شب با اشاره به وضعیت فعالیت ادارات اظهار داشت: ساعت کاری ادارات‌اجرایی هرمزگان از شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۷ تا ۱۳ خواهد بود و کارکنان موظف هستند با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل کار حضور یابند.
وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان در روز پنج‌ شنبه نیز برای خدمات رسانی به مردم شریف استان فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار هرمزگان افزود : کارکنان  بیمار بنا به تشخیص پزشک و ارائه مستندات لازم می توانند در منزل استراحت کنند.
شیبانی یادآور شد: کسانی که بیماری زمینه‌ای یا علائم کرونا دارند می توانند با موافقت مدیران دستگاه ، از ظرفیت دورکاری استفاده کنند تا ضمن حفظ سلامتی روند خدمت‌رسانی به مردم تسهیل شود.
وی ابراز کرد: مدیران ادارات اجرایی در راستای ادامه روند صرفه‌جویی،  برنامه ریزی لازم جهت نظارت بر مصرف برق از جمله استفاده بهینه از سیستم‌های سرمایشی و روشنایی را به عمل آورند.
پیش از این ساعات کاری ادارات در استان هرمزگان از ۷ تا ۱۳:۳۰ بود.

برچسب‌ها تغییر ساعت کاری ادارات استانداری هرمزگان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییر ساعت کاری ادارات استانداری هرمزگان هرمزگان تغییر ساعت کاری ادارات استانداری هرمزگان هرمزگان اخبار کنکور کاری ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مرضیه سی سی پور افزود: در ساعات بعدازظهر و شب در نقاط مختلف استان رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران، رعد وبرق گاهی تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.
وی گفت: وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با تند باد لحظه‌ای در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز پیش بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: سامانه همرفتی تا روز جمعه درساعاتی در پاره‌ای نقاط استان تقویت می‌شود و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید؛ پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
سی سی پور گفت: در مناطق دریایی امروز در بعضی ساعات افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود. وی افزود: از اواخر وقت امشب نیز در تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان و خلیج فارس وزش باد شمال شرقی پیش بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با توجه به احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای در اثر ابرناکی، توصیه می‌شود رفت وآمد‌های دریایی با احتیاط صورت پذیرد و در ساعات بعدازظهر و شب شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند.
سی سی پور افزود: به لحاظ دمایی، از فردا افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • خطر بروز افسردگی در میانسالی در اثر ساعت کار طولانی در جوانی
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است