Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام نیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با الدحیل قطر اظهار داشت: نتیجه بازی برای ما دلخواه و دلچسب نبود و دوست داشتیم نتیجه دیگری بگیریم که متاسفانه نتوانستیم. مشکلاتی در کسب نتیجه داشتیم که یکی از آنها خستگی بازیکنان بود.

 

وی افزود: در مجموع بازی باکیفیتی را شاهد نبودیم که بیشتر به این موضوع برمی‌گردد که باید در هشت روز سه بازی انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع این بازی هم برای الدحیل سخت بود و هم برای پرسپولیس.

 

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و از موقعیت های خود استفاده کنیم. بدون اینکه موقعیتی به حریف بدهیم بازی را باختیم و الدحیل هیچ موقعیتی نداشت و با یک پنالتی به پیروزی رسید. 

 

گل محمدی افزود: داور می توانست صحنه آخری که روی مهاجم ما خطا شد، پنالتی بگیرد اما متاسفانه خیلی راحت از این صحنه گذشتند. با وضعیت فعلی مان تنها باید به فکر ریکاوری و فکر کردن به بازی با الشارجه باشیم.

 

وی ادامه داد: بازی سختی را با شارجه پیش رو داریم و باید تمام تمرکزمان روی احیا کردن تیم باشد تا بتوانیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم. این تنها موضوعی است که باید درباره اش فکر کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره بدون تمرکز بودن بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر گفت: باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم و آنها را محکم تر می زدیم. متاسفانه موقعیت های خوبی را از دست دادیم. اینکه در دیدار به این سنگینی چنین موقعیت هایی را به دست می آوریم جای خوشحالی دارد اما باید از آنها خوب استفاده می کردیم.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوز بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!

خبرگزاری فارس، در گزارشی از برگزاری بازی آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون حضور تماشاگران خبر داده و این موضوع را به ماجرای بغل‌کردن جیمی‌جامپ زن توسط کاپیتان استقلال در جریان بازی لیگ برتری آلومینیوم-استقلال در ورزشگاه اراک مرتبط کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فارس نوشته است: «سردادن شعار و فحاشی علیه ماموران انتظامی نیز جنبه دیگر این ماجرا بود که وجهه پلیس کشور را خدشه دار کرد اما این تمام ماجرا نیست و ممکن است دامنه این رفتار احساسی گریبان‌گیر تیم آلومینیوم نیز بشود.»

در ادامه آمده: «براساس پیگیری‌ها مشخص شد، صحبت‌هایی پیرامون ممنوعیت حضور تماشاگران اراکی در بازی خانگی این تیم مقابل پرسپولیس مطرح شده است. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ضمن گفتن این خبر به فارس اعلام کرد به دلیل اتفاقات و حواشی پایان بازی با استقلال چنین صحبتی مطرح شده و ممکن است این تیم در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود.»

دیگر خبرها

  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!
  • سیتی 1-0 چلسی: پپ به یک قدمی اولین جام رسید