Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@10:53:23 GMT

جنگل‌های جنوب پلدختر طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۸۹۳

جنگل‌های جنوب پلدختر طعمه حریق شد

نصرالله حسین‌زاده شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: این آتش‌سوزی از عصر یکشنبه (روز گذشته) در جنگل‌های کیالان پاعلم رخ داد که گستره آن به جنگل‌های چال گندم دره خزینه گسترش یافته است.

وی افزود: شدت این آتش‌سوزی به حدی است که تا کنون چندبار در چند نقطه با تلاش نیروهای منابع طبیعی مهار اما مجدد شعله‌ور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهیار روستای چم گرداب پلدختر گفت: نیروهای مردمی و عشایر مستقر در منطقه نیز همچنان برای مهار این آتش‌سوزی به نیروهای منابع طبیعی ملحق می‌شوند اما تا کنون تلاش آنها برای اطفا کامل حریق بی‌نتیجه مانده است.

وی افزود: صعب‌العبور بودن منطقه، سراشیبی‌های تند، وزش باد، گرمای هوا و تاریکی شب از عوامل بازدارنده برای مهار این آتش‌سوزی هستند و تلاش نفس‌گیر نیروها مستقر در منطقه در چنین شرایطی موجب تضعیف آنان می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی گندم منابع طبیعی نصرالله آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش فلسطین الیوم نیروهای مقاومت تجهیزات جنگی نظامیان صهیونیست را در روستای برقه واقع در شمال غرب نابلس با بمب‌های دستی هدف قرار دادند.

ساعتی قبل نیز گزارش شد که نیروهای فلسطینی به سمت عناصر صهیونیست در ورودی منطقه بیت عینون در شمال شرق الخلیل تیراندازی کردند.

همچنین گزارش شده که به سمت یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی منطقه بیت سیرا در غرب رام الله تیراندازی شده است. نیروهای فلسطینی ساعتی قبل به سمت ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس نیز تیراندازی کردند.

منابع صهیونیست نیز گزارش دادند که خودروی یک شهرک نشین صهیونیست در نزدیکی منطقه اشغالی یتسهار در جنوب نابلس با کوکتل مولوتف هدف قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی، جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در روز یکشنبه در کرانه باختری و افزایش نبرد با دشمن صهیونیستی شد.

جنبش حماس در بیانیه خود تاکید کرد: ما از مردم خود در کرانه باختری می‌خواهیم که یکشنبه به اعتصاب عمومی پایبند باشند و همه میدان‌ها و نقاط رویارویی را به محل درگیری در برابر اشغالگران صهیونیست تبدیل کنند و سلاح‌ها را به سمت عناصر متجاوز و شهرک نشینان جنایتکار نشانه بگیرند.

کد خبر 6083987

دیگر خبرها

  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • علت آتش سوزی در بازار بندرعباس اعلام شد | تلاش برای مهار آتش در یک منزل مسکونی ادامه دارد | ویدئو
  • تأکید بن زاید و گوترش بر مهار تنش‌ها در منطقه
  • عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در کرانه باختری
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت
  • مهار حریق واحدی تجاری در اصفهان
  • اجرای طرح زراعت چوب در تنگ فنی پلدختر