Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@12:55:28 GMT

برگزاری همایش روز جهانی پاکسازی زمین در ایذه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۸۹۴

برگزاری همایش روز جهانی پاکسازی زمین در ایذه

احمد امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به برگزاری همایش روز جهانی پاکسازی زمین در ایذه اظهار کرد: این ویژه برنامه با حضور پرسنل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، نیروهای شهرداری و برخی از دوستداران طبیعت و محیط زیست در جاده منتهی به سایت باستانی اشکفت سلمان برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه زباله‌های رها شده از جمله بطری‌های پلاستیکی و بقایای پلاستیک‌های موجود در طول این مسیر پاکسازی و با همکاری شهرداری ایذه از محل خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه ادامه داد: این برنامه به عنوان یک برنامه مدون جهانی در سطح دنیا در حال برگزاری است و ما نیز برحسب وظیفه اقدام به اجرای این برنامه را در شهرستان ایذه برگزار کردیم و امیدواریم بتوانیم با اجرای چنین برنامه‌هایی، فرهنگ عمومی حفاظت و صیانت از طبیعت و محیط زیست زمین به عنوان تنها زیستگاه بشری را ارتقا ببخشیم.

امیری در پایان از ادامه یافتن این برنامه‌ها در جهت سلامت محیط زیست و اجرای برنامه‌های آموزشی در این رابطه به منظور بهره‌مند شهروندان و به ویژه کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان این شهرستان خبر داد.


برگزاری برنامه روز جهانی پاکسازی زمین در ایذه

 

انتهای پیام/72026/

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست ایذه پاکسازی زمین روز جهانی زمین احمد امیری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت: شکارچی متخلف اقدام به برداشتن تخم پرنده کبک وحشی از لانه در یکی از مناطق آزاد و شکارممنوع حوزه محیط زیست شهرستان همدان کرده سپس آنها را در کنار «تخم» مرغ‌ها قرار داده تا به دنیا بیایند.

فاطمه موسوی گفت: این فرد که فاقد سابقه شکار و صید غیرمجاز است، پرنده وحشی را در یکی از برنامه‌های خرید و فروش اینترنتی به فروش گذاشته بود که توسط عوامل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شناسایی و برای وی در مرجع قضایی پرونده تشکیل شد.

او گفت: با توجه به اینکه این فرد به صید پرندگان غیرمجاز و فروش آنها بدون مجوز اقدام کرده است، بر اساس بند الف ماده ۱۱ قانون شکار و صید و بند ج ماده ۱۰ همان قانون درباره عرضه و فروش غیرمجاز آنها، این تخلف در مرجع قضایی درحال رسیدگی است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان گفت: درباره آسیب‌های ناشی از صید پرندگان وحشی گفت: در صورت انتقال پرنده وحشی به خانه و خانگی شدن پرنده دور شدن او از محل زیست، این قبیل گونه‌ها دیگر قادر به زندگی در طبیعت نخواهند بود بنابراین پس از کشف و ضبط پرنده، آن را تحویل باغ وحش واقع در کبودرآهنگ می‌دهیم.

موسوی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست همواره و مستمر فضای مجازی را رصد کرده و اجازه خرید و فروش گونه‌های حیات وحش در فضای حقیقی و مجازی را نمی‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پهنه آبی تالاب‌های چالدران افزایش یافت
  • افزایش پهنه آبی تالاب های چالدران
  • شناسایی و توقیف دو دستگاه تانکر حمل فاضلاب در شهرستان زابل
  • تدوین برنامه یک‌ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یک ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • اجرای سند الگوی کشت در حوزه‌های تالابی کشور
  • تدوین برنامه یکساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • شوشتر پاکیزه میزبان گردشگران شد