Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@11:11:28 GMT

پیام تسلیت رییس دستگاه قضا در پی درگذشت مادر شهید همت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۸۹۷

پیام تسلیت رییس دستگاه قضا در پی درگذشت مادر شهید همت

ییس قوه قضاییه، با انتشار پیامی درگذشت حاجیه خانم نصرت همت، مادر شهید همت را تسلیت گفت. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ؛ آیت الله سید ابراهیم رییسی، با انتشار پیامی درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفت. متن پیام رییس قوه قضاییه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت تأثربرانگیز حاجیه خانم نصرت همت، والده سردار افتخارآفرین عملیات خیبر، شهید حاج محمد ابراهیم همت در هفته دفاع مقدس، فرصتی برای نکوداشت زنان و مادرانی است که با تربیت و به میدان فرستادن فرزندان عزیز خود، و صبوری و تلاش در پشت جبهه، نقش بی بدیلی در حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب با تسلیت به خاندان محترم همت، از خداوند متعال برای آن بانوی بزرگوار و فرزند رشیدش که نامش در کتاب زرین مبارزه با نظام ستمشاهی، مقابله با ضد انقلاب و دوران دفاع مقدس می‌درخشد، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم. سید ابراهیم رییسی

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • نصرت‌الله میرزایی درگذشت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت