Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@13:13:25 GMT

تساوی سپاهان و العین در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۵۹۲۸

تساوی سپاهان و العین در نیمه نخست

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال سپاهان و العین امارات امشب (دوشنبه) در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در دوحه قطر به مصاف هم رفتند. نیمه اول این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

سپاهان این مسابقه را با ترکیبی متفاوت از دو بازی قبلی‌اش آغاز کرد و نویدکیا تصمیم گرفت به نفراتی مثل محمد کریمی، رضا میرزایی و یاسین سلمانی از ابتدا میدان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روش بازی سپاهان در این بازی تقریبا مشابه بازی اولش با النصر بود و زردپوشان دفاع را از نیمه خودی شروع می‌کردند. سپاهان برای امیدوار ماندن به صعود از این گروه باید برابر العین پیروز شود اما این مساله باعث نشد تا آن‌ها به آب و آتش بزنند. تعداد پاس‌های متوالی سپاهانی‌ها به عدد قابل توجهی نمی‌رسید و آن‌ها نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

البته بازی بدون موقعیت گل هم نبود و بازیکنان العین در ۱۰ دقیقه ابتدایی مسابقه چند بار به نزدیکی دروازه سپاهان رسیدند و موقعیت‌های خوبی هم خلق کردند اما واکنش‌های نیازمند باعث شد دروازه سپاهان بسته بماند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، رسول نویدکیا، محسن الغسانی، رضا میرزایی، محمد محبی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمد نژادمهدی، مهدی ترکمان و کی‌روش استنلی.

ترکیب العین: خالد عیسی، علی سعید البلوشی، اسماعیل احمد، سوکاسا شیوتانی، احمد برمان، ریان یسلم، اسلام‌خان باویرژان، بندر الاحبابی، سالم عبدالله، کایو کاندو و کودجو لابا.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سپاهان العین لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است

به گزارش "ورزش سه"، العین امارات فردا در خانه خود در حالی در ‏دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود که در مرحله ‏قبل دست به کاری بزرگ زده و النصر را با همه ستاره‌های بزرگش از ‏جمله کریستیانو رونالدو از پیش رو برداشت تا به نیمه‌نهایی برسد. ‏

اما العین فردا مقابل الهلال قرار می‌گیرد، پرافتخارترین تیم در تاریخ ‏باشگاهی آسیا که به همین دلیل لقب زعیم آسیا را یدک می‌کشد. ‏الهلال همین حالا در اوج قرار دارد و رکورد بازی‌های پیاپی بدون باخت ‏را شکسته است. ‏

با اینحال، هرنان کرسپو، سرمربی آرژانتینی العین در آستانه بازی فردا ‏گفت تیمش از الهلال نمی‌ترسد. ‏

کرسپو در نشست خبری پیش از بازی گفت:" همین که ما در ‏نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید به مصاف الهلال برویم ‏یعنی اینکه با آنها در سطحی برابر قرار داریم. نباید بگویید که کفه ‏ترازو به نفع آنها سنگین است. من الهلال را خیلی خوب می‌شناسم و ‏فصل گذشته در همین رقابتها با آنها روبرو شده‌ام". ‏

سرمربی العین در ادامه گفت:" همه از اینکه ما موفق شدیم به ‏نیمه‌نهایی برسیم شگفت‌زده شدند ولی من می‌دانستیم النصر را ‏می‌بریم و پیروزی‌مان برایم واضح بود. هدف ما روشن است. ‏می‌خواهیم الهلال را هم حذف کنیم و به فینال برسیم". ‏

دیگر خبرها

  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • روز تاریخی: لورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • موقعیت خوبی که محمد صلاح از یک متری دروازه کریستال پالاس از دست داد (لیورپول 0-1 کریستال پالاس)
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد
  • طلسم طارمی شکست: گلزنی مهاجم اینتر برای پورتو
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل
  • افت پرسپولیس طبیعی است،نگران کننده نیست
  • این بازی جنگ واقعی بود/تیم ملی ارجحیت دارد